Nu er vi også klar :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
4 synes godt om
7. april 2014

Oenskei2015

Så er kæresten og jeg klar til at blive forældre. Den store beslutning blev taget i går og desværre én dag efter æl, så vi har kun 1 måned her før han tager sydpå på arbejde til at forsøge. :-)

Hvis det ikke lykkes, vil det blive hårdt at vente sommeren igennem på at han kommer hjem, så vi håber håber håber på, at det vil lykkes os i maj måned, eller at æl lige ventede én længere end normalt denne gang. :-)

Men det er en dejlig følelse, at man er i gang med projekt baby..

ser frem til at fortælle kæresten, at han skal være far :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Maja91

Hvor er det bare dejligt!!
jeg går os bare og venter,, der er 2 1/2 måned til vi starter..

ventetiden er uholdlidelig..

Anmeld

7. april 2014

Oenskei2015

Anonym91 skriver:

Hvor er det bare dejligt!!
jeg går os bare og venter,, der er 2 1/2 måned til vi starter..

ventetiden er uholdlidelig..

Uhhh hvor dejligt :-D Det er jo også lige om lidt. 

Ventetiden er den værste af det hele! 

Anmeld

7. april 2014

Maja91

Oenskei2015 skriver:

Uhhh hvor dejligt :-D Det er jo også lige om lidt. 

Ventetiden er den værste af det hele! 

Ja det er det når man tænker på at jeg har været klar i 3 år. og vi nu endelig er blevet enig.. men før var det meget uvished over hvornår han ville og mente det, men nu når vi har en aftale er jeg ved at dø, og tænker over alt med hensyn til hvis det sker med det samme, eller hvis ikke.. er ved at drive mig selv til vanvid..

men kan bare ik gøre det før pga uddannelse.. hvis jeg bliver gravid i første hug ville der være 20 dage imellem udd slut og termin.. så det er lige på grænsen...

men ved godt jeg burde slappe af. men det sku svært haha. og kæresten gider desværre ikke høre på det 24/7

Anmeld

7. april 2014

Oenskei2015

Anonym91 skriver:

Ja det er det når man tænker på at jeg har været klar i 3 år. og vi nu endelig er blevet enig.. men før var det meget uvished over hvornår han ville og mente det, men nu når vi har en aftale er jeg ved at dø, og tænker over alt med hensyn til hvis det sker med det samme, eller hvis ikke.. er ved at drive mig selv til vanvid..

men kan bare ik gøre det før pga uddannelse.. hvis jeg bliver gravid i første hug ville der være 20 dage imellem udd slut og termin.. så det er lige på grænsen...

men ved godt jeg burde slappe af. men det sku svært haha. og kæresten gider desværre ikke høre på det 24/7

Sådan er mænd.. :-)

Prikkede også lige til manden tidligere og sagde, at han skulle sige, hvis babysnakken blev for meget for ham. Jeg er jo ikke ude på at tale ham ud af det igen :-) 

Han fortalte mig, at det hele lige nu er syrealistisk og han ikke helt kan forholde sig til det, altså andet end at sige god for kondomet er væk og han tror på, at han vil være mere end klar om 9 måneder. Så babysnak ville han godt undvære, især indretning og gode råd efter +12. uge i graviditeten. :-)

Der skal ikke herske tvivl om, at han glæder sig enormt meget, da han går med det dejligste smil og er så nærværende og gerne vil nusse min mave. 

Så har allieret mig med min kusine som den eneste, som ved besked og så snakker jeg alt babysnakken med hende. Hun har lige fået den dejligste dreng for 4 ugers tid siden. 

Det er kæresten rigtig glad for 

Husk dagen skal nok komme når i skal forsøge og første forsøg er 'lidt' akavet faktisk. De andre gange har vi bare nydt hinanden og ikke tænkt over det  (3 gange ind til videre, så det er ikke alverdens endnu). 

Anmeld

7. april 2014

Maja91

Oenskei2015 skriver:

Sådan er mænd.. :-)

Prikkede også lige til manden tidligere og sagde, at han skulle sige, hvis babysnakken blev for meget for ham. Jeg er jo ikke ude på at tale ham ud af det igen :-) 

Han fortalte mig, at det hele lige nu er syrealistisk og han ikke helt kan forholde sig til det, altså andet end at sige god for kondomet er væk og han tror på, at han vil være mere end klar om 9 måneder. Så babysnak ville han godt undvære, især indretning og gode råd efter +12. uge i graviditeten. :-)

Der skal ikke herske tvivl om, at han glæder sig enormt meget, da han går med det dejligste smil og er så nærværende og gerne vil nusse min mave. 

Så har allieret mig med min kusine som den eneste, som ved besked og så snakker jeg alt babysnakken med hende. Hun har lige fået den dejligste dreng for 4 ugers tid siden. 

Det er kæresten rigtig glad for 

Husk dagen skal nok komme når i skal forsøge og første forsøg er 'lidt' akavet faktisk. De andre gange har vi bare nydt hinanden og ikke tænkt over det  (3 gange ind til videre, så det er ikke alverdens endnu). 

Ej du beskriver bare det hele så godt :-))

for du du har helt ret i de nok ik rigtig kan forholde sig til det før de ved der baby i maven og før de måske mærker spark. Men det sku nogle gange irriterende fordi man så ik føler de ville de så meget som en.

herhjemme har jeg jo også alledere styr på hvordan værelse skal være og barnevogn. HAHAHA :-)

så på den ene side forstår jeg sku godt manden det blir jo kun værre.

men tænk man ik kan holde ventetiden ud nu, hvordan blir det så ik når man er gravid :-))

Anmeld

8. april 2014

Oenskei2015

Anonym91 skriver:

Ej du beskriver bare det hele så godt :-))

for du du har helt ret i de nok ik rigtig kan forholde sig til det før de ved der baby i maven og før de måske mærker spark. Men det sku nogle gange irriterende fordi man så ik føler de ville de så meget som en.

herhjemme har jeg jo også alledere styr på hvordan værelse skal være og barnevogn. HAHAHA :-)

så på den ene side forstår jeg sku godt manden det blir jo kun værre.

men tænk man ik kan holde ventetiden ud nu, hvordan blir det så ik når man er gravid :-))

Tak :-) Det kommer også lige fra hjertet 

Jeg tror ikke, at kæresten har brug for den 'stress' det giver ham, at jeg allerede planlægger det hele. Han har brug for ro omkring det og at være glad.

Alligevel fik vi os en god lang og lidt sjov snak omkring navne i går. Drengenavne sammenligner vi begge hele tiden med nogle vi kender, så det er nærmest umuligt. Til gengæld er pigenavne ved at komme op med en del muligheder; Lydia, Sofia/Sofie, Laura og Camilla. Ved ikke hvilket køn der så bliver nemmest at bestemme navn for  

Alt hvad angår værelset, så er det først noget, som vi bestemmer os for, når vi ved om det lykkes inden han tager ud og sejler fra slut maj.  Så jeg forsøger med vilje at undgå de ting. 

Jeg tog mig så i i går, at jeg ville til at købe slik og æde det, men at jeg lagde det tilbage, for jeg tænkte... "Nej, baby har ikke brug for" - jeg har ellers svært ved at styre mig væk fra sådan noget og får ofte noget hver dag, men nej, jeg kunne denne gang styre mig selv.. Ret fedt! 

Har du nogen ting, som du vil tage dig til imens du venter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.