Anonym91 skriver:
Ej du beskriver bare det hele så godt :-))
for du du har helt ret i de nok ik rigtig kan forholde sig til det før de ved der baby i maven og før de måske mærker spark. Men det sku nogle gange irriterende fordi man så ik føler de ville de så meget som en.
herhjemme har jeg jo også alledere styr på hvordan værelse skal være og barnevogn. HAHAHA :-)
så på den ene side forstår jeg sku godt manden
det blir jo kun værre.
men tænk man ik kan holde ventetiden ud nu, hvordan blir det så ik når man er gravid :-))

Tak :-) Det kommer også lige fra hjertet 
Jeg tror ikke, at kæresten har brug for den 'stress' det giver ham, at jeg allerede planlægger det hele. Han har brug for ro omkring det og at være glad.
Alligevel fik vi os en god lang og lidt sjov snak omkring navne i går. Drengenavne sammenligner vi begge hele tiden med nogle vi kender, så det er nærmest umuligt. Til gengæld er pigenavne ved at komme op med en del muligheder; Lydia, Sofia/Sofie, Laura og Camilla. Ved ikke hvilket køn der så bliver nemmest at bestemme navn for
Alt hvad angår værelset, så er det først noget, som vi bestemmer os for, når vi ved om det lykkes inden han tager ud og sejler fra slut maj.
Så jeg forsøger med vilje at undgå de ting.
Jeg tog mig så i i går, at jeg ville til at købe slik og æde det, men at jeg lagde det tilbage, for jeg tænkte... "Nej, baby har ikke brug for" - jeg har ellers svært ved at styre mig væk fra sådan noget og får ofte noget hver dag, men nej, jeg kunne denne gang styre mig selv.. Ret fedt! 
Har du nogen ting, som du vil tage dig til imens du venter?