Sæd (lidt detaljeret)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.934 visninger
14 svar
4 synes godt om
7. april 2014

Anonym trådstarter

Hej

Jeg dater en, og når vi har været intime og jeg går på toilettet, opdager jeg at det der løber ud er lysserødt.. kan de være min krop der farver det eller bør jeg gøre ham opmærksom på dette??? for det er jo ikke så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hej

Jeg dater en, og når vi har været intime og jeg går på toilettet, opdager jeg at det der løber ud er lysserødt.. kan de være min krop der farver det eller bør jeg gøre ham opmærksom på dette??? for det er jo ikke så godt

Det kam være en mikroskopisk dråbe blød fra en af jer.. ville jeg nok tage megtt roligt...

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det kam være en mikroskopisk dråbe blød fra en af jer.. ville jeg nok tage megtt roligt...

okay, for da jeg googlede, så kom den jo med katastrofen.. testikel kræft..  men måske bare vildt at smide det kort hvis der er mulighed for det er andet der har farvet det

Anmeld

7. april 2014

Chewy

Gør det det hver gang?

Ville nok tro, det er en smule blod fra dine slimhinder evt., men det lyder da mærkeligt hvis det er hver gang...

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Gør det det hver gang?

Ville nok tro, det er en smule blod fra dine slimhinder evt., men det lyder da mærkeligt hvis det er hver gang...

hmm.. syntes egentlig det har været hver gang... 

Anmeld

7. april 2014

ModerNatur

Gør ham opmærksom på det, men tag det helt roligt.. Der er blod i min mands sæd næsten hver gang, men han fejler intet.. Han er blevet tjekket, men hos ham skyldes det hans arbejde og en overbelastning af sædproduktion som lægen så fint kalder vores sexliv

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Issa skriver:

Gør ham opmærksom på det, men tag det helt roligt.. Der er blod i min mands sæd næsten hver gang, men han fejler intet.. Han er blevet tjekket, men hos ham skyldes det hans arbejde og en overbelastning af sædproduktion som lægen så fint kalder vores sexliv

Hehe nå  okay.. men ja nok godt at vide

Anmeld

7. april 2014

ModerNatur

Anonym skriver:

Hehe nå  okay.. men ja nok godt at vide

Bestemt!.. Det kan en sjælden gang skyldes mere alvorlige ting, så få det da tjekket, men jeg ville slå koldt vand i blodet

Anmeld

7. april 2014

Team Putte

Anonym skriver:

Hej

Prøv med en håndtrold og se om det også er lyserødt på den måde.. Så ved du om det er ham eller dig der bløder en smule

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Prøv med en håndtrold og se om det også er lyserødt på den måde.. Så ved du om det er ham eller dig der bløder en smule

God ide ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.