14 siden Ovitrelle i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. april 2014

Chewy

Hej piger

Det er imorgen tirsdag 14 siden jeg fik ovitrelle og 12 siden IUI. Klinikken har sagt jeg først må teste på søndag, men synes godt nok, det er noget længere tid efter end hvad jeg læser på nettet. Synes jeg læser 10-12 dage alle steder på nettet inden Ovitrelle er ude af kroppen, og så burde det vel være okay i morgen? Så tror I jeg kan teste i morgen og stole på resultatet? 

Har mens murren og ømme bryster, så er vildt nysgerrig på om den er der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Chewy

Hov, indlægget skulle vidst have været i barnløshedsbehandlingskategorien. Nogen der kan flytte det for mig?

Anmeld

7. april 2014

Sunsmile

Chewy skriver:

Hej piger

Det er imorgen tirsdag 14 siden jeg fik ovitrelle og 12 siden IUI. Klinikken har sagt jeg først må teste på søndag, men synes godt nok, det er noget længere tid efter end hvad jeg læser på nettet. Synes jeg læser 10-12 dage alle steder på nettet inden Ovitrelle er ude af kroppen, og så burde det vel være okay i morgen? Så tror I jeg kan teste i morgen og stole på resultatet? 

Har mens murren og ømme bryster, så er vildt nysgerrig på om den er der!

Hejsa

Jeg skulle vente med at tage testen til 16 dage efter inseminationen, som var i søndags.
Jeg testede i fredags fordi jeg følte den var der og jeg havde en ekstra test liggende og der var den svag positiv, den var også svag søndag, men idag var den tydelig

Så du kan nok godt teste et par dage før for dig.

Anmeld

7. april 2014

Chewy

Tusind tak for held og lykke��

Jeg testede i dag og den var negativ�� Forstår det ikke. Har så ømme bryster og mens murren og testen har jo vist nu at ovitrellen er ude af kroppen. Det er 14 dage siden og 11 dage siden IUI. Måske der er en chance endnu...

Anmeld

7. april 2014

Sunsmile

Chewy skriver:

Tusind tak for held og lykke��

Jeg testede i dag og den var negativ�� Forstår det ikke. Har så ømme bryster og mens murren og testen har jo vist nu at ovitrellen er ude af kroppen. Det er 14 dage siden og 11 dage siden IUI. Måske der er en chance endnu...

Ja der er stadig håb. Prøv igen om 2-3 dage, ved det er svært, men som jeg skrev, så fik jeg min første svagt positive test 14 dage efter iui.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.