hvad vil i mene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg fik en abort for ca 8 uger siden, og siden da begyndte at døje med underlivssmeter ( om det er i forbindelse med aboten ved jeg ikke, men min læge har givet grønlys for at intet var galt) - kun at jeg spændte for meget "dernede" ubevist, og fik derfor vist to øvelser jeg skulle lave..

for en små 14dage siden, begyndte jeg at få rigtig ondt i underlivet og plet bløde, utært og lugtende tis/udflåd..
min læge undersøger for blærebetændelse, klumydia og gonore (staves) men INTET galt, og et par dage efter fik jeg mens (vil jeg gå udfra det var)
i sidste uge små blødte jeg igen, i en dag og guhjælpende jeg ikke lige nu og her igen får lysrød udflåd og ondt i underlivet.

HVAD kan det betyde?

det kan da ikke være normalt, bliver sån lidt nervøs og lidt "hvad sker der, kom med et svar agtig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

melila

Jeg fik en spontan abort i år 2010 og der begyndte jeg også at få underlivs smerter, jeg blev tjekket for blærebetændelse og intet var galt.. 2 uger efter er smerterne så kraftige så jeg besvimer og bliver hentet med amb. Det viser sig at jeg havde betændelse på livmoderen efter aborten. Altid dobbelttjek. Du kender din krop bedst og hvis du føler der er noget galt, må man nogle gange stampe lidt i gulvet i det danske system 

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

hvilken abort fik du? Jeg fik en spontan abort i år 2010 og der begyndte jeg også at få underlivs smerter, jeg blev tjekket for blærebetændelse og intet var galt.. 2 uger efter er smerterne så kraftige så jeg besvimer og bliver hentet med amb. Det viser sig at jeg havde betændelse på livmoderen efter aborten. Altid dobbelttjek. Du kender din krop bedst og hvis du føler der er noget galt, må man nogle gange stampe lidt i gulvet i det danske system 

Hvilken abort fik du? ..

bliver da helt bekymret nu ;s ..

havd du andre symtomer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.