Inotyol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2014

Isabel85

Har brug for hurtig hjælp. Min datter har haft afføring tre gange i dag, og hver gang er det af en eller anden grund endt foran i bleen. Jeg har vasket hende med det samme, med skumklude og vand, men nu er hun meget rød foran og det gør ondt kan man bruge inotyol på tissekonen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Isabella_mor

Isabel85 skriver:

Har brug for hurtig hjælp. Min datter har haft afføring tre gange i dag, og hver gang er det af en eller anden grund endt foran i bleen. Jeg har vasket hende med det samme, med skumklude og vand, men nu er hun meget rød foran og det gør ondt kan man bruge inotyol på tissekonen?

Ja det kan du godt, det må bare ikke komme op i tissekonen. God bedring

Anmeld

6. april 2014

Isabel85

Super tak for det har ikke brugt salven før, det har altid været nok bare at lade hende ligge med bar numse, men nu gør det ondt hver gang jeg skifter hende

Anmeld

6. april 2014

Isabella_mor

Isabel85 skriver:

Super tak for det har ikke brugt salven før, det har altid været nok bare at lade hende ligge med bar numse, men nu gør det ondt hver gang jeg skifter hende

Så længe der ikke er hul på huden, så er inotyol et godt middel. 

Anmeld

6. april 2014

et-ønske

Ja det kan man sagtens bruge - det har jeg altid brugt til min datter - og nu er hun 8 år og kan indimellem godt blive rød, så ryger tuben lige frem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.