Er bange for graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. april 2014

Anonym trådstarter

Hej med jer,

Jeg må lige dele nogle tanker, jeg går med - for at vide, om jeg er den eneste i verden, der har det sådan

På den ene side vil jeg skidegerne have et barn med min kæreste. Vi har prøvet on/off i nogle år og skal starte i IVF behandling om 9 dage. Jeg glæder mig rigtig meget til livet som en familie, og på næsten alle måder passer det bare perfekt ind

Men! Jeg har en masse nerver. Er normalt meget bekymret om alting. Og nu er jeg bare så pissenervøs for en graviditet. Det kommer så tæt på lige pludselig - højst sandsynligt er jeg nok gravid om 3 uger! Det freaker mig ud.

Kan jeg leve med kvalmen, bekymringerne, trætheden osv

Mest af alt frygter jeg, at jeg ikke vil kunne føle den fantastiske glæde, som I alle snakker om - fordi jeg er så nervøs for generne af graviditeten.

ARRH, jeg er så forvirret og føler mig SÅ alene med den her fornemmelse! Jeg ville bare gerne kunne glæde mig til en graviditet, men i stedet er jeg bare nervøs og bange for, hvordan det kommer til at være

Nogen, der kender til det?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Dinsen

Hejsa

Du er ikke alene..

Jeg fik samme tanke da jeg fandt ud af, at nu var der endelig gevinst.
Havde så meget kvalme, kastede op i vildskab - men ved du hvad, når man førstedag en spire i maven, kan man klare meget mere end man tro.

Der kan være tider hvor man tænker... Ej nu kan jeg altså ikke klare mere, men den tid kommer man også igennem.

Glæden er der, og når man først har den lille i sine hænder er alt andet glemt, den kærlighed er ubeskriveligt, om man er klar til at gennemgå det hele igen

kan nikke genkendende til de ting du skriver, så kan sagtens forstå dig, hvis du har behov er du velkommen til at skrive en pb..

Anmeld

6. april 2014

Jupiter

Jeg kan godt følge dine tanker!

Jeg har haft en HELVEDES graviditet, og jeg græd ofte undervejs - pga. smerter, frustrationer, hormoner, frygt, smerter, ubehag, søvnløshed og smerter!

Det var hverken en dans på roser eller en sød ventetid! Jeg hadede hvert minut...

Men i dag er vores datter knap 11 måneder - og jeg er 4+6 og FULDSTÆNDIG klar til at gøre det hele igen

Anmeld

22. april 2014

Student

Hej allesammen!

Jeg er i gang med at skrive mit eksamensprojekt, der jeg undersøger ufrivillig barnløshed. Jeg ville være meget taknemmelig hvis du som er en kvinde i denne situation, vil tage dig tid til at besvare et par spørgsmål. Undersøgelsen er anonym og vil kun vises statistisk i lagkagemodeller. Jeg takker på forhånd for jeres hjælp Mvh My

Link til spørgeskema:

https://docs.google.com/forms/d/16CJjb7GDYt69KVDsrIw9LFQYcHuzCq6RfLj9_EkHJgk/viewform

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.