Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For en måned siden var vores prinsesse ca. 6 timer gammel og jeg kunne føde 1000 gange til - både hende og oplevelsen er det bedste i hele verden
Hun smiler, kigger langt, siger små søde babylyde når hun snakker med sig selv og basker efter sit legetøj i kravlegården - tænk at hun er blevet så stor, det fatter jeg en truttende trækbasun af
Hun har taget næsten 2kg på og vokset 10cm
Billede nr. 1 - i dag Billede nr. 2 - i går Billede nr. 3 - 13 dage gammel Billede nr. 4 - 7 dage gammel Billede nr. 5 - 3 dage gammel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun sød er hun vokset 10 cm på en måned?
Hvor er hun dejlig Vildt nok at hun er vokset hele 10 cm på en måned!!!
Sandra Norit skriver: For en måned siden var vores prinsesse ca. 6 timer gammel og jeg kunne føde 1000 gange til - både hende og oplevelsen er det bedste i hele verden Hun smiler, kigger langt, siger små søde babylyde når hun snakker med sig selv og basker efter sit legetøj i kravlegården - tænk at hun er blevet så stor, det fatter jeg en truttende trækbasun af Hun har taget næsten 2kg på og vokset 10cm Billede nr. 1 - i dag Billede nr. 2 - i går Billede nr. 3 - 13 dage gammel Billede nr. 4 - 7 dage gammel Billede nr. 5 - 3 dage gammel
Hvor er hun dejlig Og man må da sige at hun har fart på.. Har hun fået navn?
Goggelogge skriver: Hvor er hun sød er hun vokset 10 cm på en måned?
Tusind tak Ja hun er - det er helt vildt, kan godt forstå hun indimellem har været lidt knotten
Omsorgsgiver skriver: Hvor er hun dejlig Vildt nok at hun er vokset hele 10 cm på en måned!!!
Tusind tak ja syntes også det gik alt for stærkt med at lægge de små str. væk
emmagirl skriver: Hvor er hun dejlig Og man må da sige at hun har fart på.. Har hun fået navn?
Tusind tak, ja vi blev enige om Victoria
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128