9 måneder og svamp på læberne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.982 visninger
2 svar
1 synes godt om
6. april 2014

L&V

Min søn på 9 måneder har fået sådan en hvid belægning på læberne tænker at det må være noget svamp af en art, jeg kan ikke se det på tunge eller inde i munden så kan det overhovedet være svamp?? Nogle der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

charlottekri

Det kan jo sagtens være at det er svamp, men ville lige vende den med lægen i morgen for en sikkerheds skyld. Min søn havde det også først på læberne og dagen efter i begge sider af munden og derefter på tungen på tredjedagen. Den første dag tog jeg til vagtlægen som sagde at det var blæner/blister, da det var tydeligt at det var meget ømt, men egen læge sagde nogle dage efter at det var svamp, da det havde bredt sig.
Knus Charlotte

Anmeld

6. april 2014

L&V

charlottekri skriver:

Det kan jo sagtens være at det er svamp, men ville lige vende den med lægen i morgen for en sikkerheds skyld. Min søn havde det også først på læberne og dagen efter i begge sider af munden og derefter på tungen på tredjedagen. Den første dag tog jeg til vagtlægen som sagde at det var blæner/blister, da det var tydeligt at det var meget ømt, men egen læge sagde nogle dage efter at det var svamp, da det havde bredt sig.
Knus Charlotte

Tænker os jeg vil ha lægen til at kigge på det undrede mig bare over atdet kun var på læberne men det lyder til det ka nå at komme. Tænkte bare det ville være uber alles med det samme.. Tak fordi du ville svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.