Har lige brug for jeres hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
9 svar
4 synes godt om
6. april 2014

Frk. Petersen

Hej kvinder

Uuh jeg vil bare så gerne i svømmehallen med min datter men hvornår må jeg det? Hun er 6 uger på onsdag
Jeg fødte almindeligt - næsten uden komplikationer..
Blev syet rigtig meget men ikke i mellemkødet - og stingene er væk og såret set ud som om det er helet har stadig ondt, men det er kun under og efter samleje..
Fik en infektion en uge efter (de kunne ikke fortælle mig hvor - men kom på antibiotika) har ikke mærket noget til det siden..
Jeg bløder ikke mere og mit udflåd er blevet normalt igen stadig lidt meget men normal farve..
Burde jeg ikke godt kunne gøre det nu, eller skal jeg spørge lægen først, eller ??

Håber i kan hjælpe
Knus og god søndag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Hullabullabulla

Frk. Petersen skriver:

Hej kvinder

Uuh jeg vil bare så gerne i svømmehallen med min datter men hvornår må jeg det? Hun er 6 uger på onsdag
Blev syet rigtig meget men ikke i mellemkødet - og stingene er væk og såret set ud som om det er helet har stadig ondt, men det er kun under og efter samleje..
Fik en infektion en uge efter (de kunne ikke fortælle mig hvor - men kom på antibiotika) har ikke mærket noget til det siden..
Jeg bløder ikke mere og mit udflåd er blevet normalt igen stadig lidt meget men normal farve..
Burde jeg ikke godt kunne gøre det nu, eller skal jeg spørge lægen først, eller ??

Håber i kan hjælpe

Jeg ville ikke gøre det før du har været til 8-ugers og blive kontrolleret..

Anmeld

6. april 2014

Frk. Petersen

Britt88 skriver:

Jeg ville ikke gøre det før du har været til 8-ugers og blive kontrolleret..

Er det ikke bare et tilbud at komme til det?

Anmeld

6. april 2014

Hullabullabulla

Frk. Petersen skriver:

Er det ikke bare et tilbud at komme til det?

Jo - men når du har haft en infektion ville jeg ikke selv turde lade være , da slet ikke når du overvejer at hoppe i klorvand...

Anmeld

6. april 2014

Frk. Petersen

Britt88 skriver:

Jo - men når du har haft en infektion ville jeg ikke selv turde lade være , da slet ikke når du overvejer at hoppe i klorvand...

Nu syntes du nok jeg spørger dumt.. Men hvorfor?

Anmeld

6. april 2014

SandraXOXO

Jeg ville vente mindst 8 - 12 uger. Bare for at være på den sikre side. Og mht 8 ugers undersøgelse, min læge har sagt alle tre gange at det ikke var nødvendigt når jeg havde født normalt, og ikke selv havde nogen problemer eller bekymringer omkring mit underliv ;-)

Anmeld

6. april 2014

L&V

Jeg ville klart vente til efter 8 ugers undersøgelsen og især med de ting du nævner

Anmeld

6. april 2014

Hullabullabulla

Nu syntes du nok jeg spørger dumt.. Men hvorfor?

Fordi alle anbefalinger siger at man ikke må gå i svømmehallen før 8 uger efter fødslen, plus at du har haft en infektion så er du måske mere modtagelig for flere..

Hvad du gør er helt op til dig selv, jeg ville bare aldrig "risikere" noget når det omhandler mit underliv (som helst gerne skulle producere flere børn ) , så kunne jeg godt vente 14 dage til go fra lægen

Og så selvfølgelig også fordi jeg ikke har røntgensyn så jeg kan ikke selv se om alt er normalt derinde...

Anmeld

6. april 2014

Rockertand

Frk. Petersen skriver:

Hej kvinder

Håber i kan hjælpe

Jeg synes, at du skal tage det alvorligt, at du har haft en infektion, det er ofte tegn på, at man ikke har lukket sig hurtigt nok, og hvis det stadig er tilfældet, er det jo ikke særligt godt at udsætte sin krop for en kæmpe suppe af snot, slim, tis, udflåd, døde hudceller, håraffald og så videre

Anmeld

6. april 2014

Anonymo

Frk. Petersen skriver:

Hej kvinder

Håber i kan hjælpe

Jeg fik afvide af min sp at man anbefalede at baby var 2-3 mdr. først. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.