Så vare det ikke længe :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
7 svar
1 synes godt om
6. april 2014

Anonym trådstarter

Så er det snart ikke længe til projekt baby starter! Har været klar i mange år og gået og stresset over ventetiden. Men nu det snart. Og kan slet ik tænke på andet.

vores plan er at starte slut juni så det bliver et marts/april baby måske. For så passer det med jeg lige når og slutte uddannelse i starten af marts 2015

så håber og krydser på at det sker i en af de første måneder. 

Har været P-pille fri i 1 år til maj. Så de burde være ude af kroppen  

andre der også bare går og venter ? :-)

ventetisen virker laaaang! :-)

men mest i man ik ved hvor lang tid det tar :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Så er det snart ikke længe til projekt baby starter! Har været klar i mange år og gået og stresset over ventetiden. Men nu det snart. Og kan slet ik tænke på andet.

vores plan er at starte slut juni så det bliver et marts/april baby måske. For så passer det med jeg lige når og slutte uddannelse i starten af marts 2015

Held med det Håber på det bedste for Jer

Jeg skal dog ikke til at igang med pb, men ved det er svært at vente. Jeg gik fra min eks for 5 år siden fordi han ikke ønskede børn, fandt heldigvis hurtigt en ny kæreste. Men vi skulle jo ligesom lige lærer hinanden at kende, så vi startede for 2 år siden og har været gravid 1 gang men mistede, men er nu lige blevet gravid igen

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Held med det Håber på det bedste for Jer

Jeg skal dog ikke til at igang med pb, men ved det er svært at vente. Jeg gik fra min eks for 5 år siden fordi han ikke ønskede børn, fandt heldigvis hurtigt en ny kæreste. Men vi skulle jo ligesom lige lærer hinanden at kende, så vi startede for 2 år siden og har været gravid 1 gang men mistede, men er nu lige blevet gravid igen

Åååh hvor kan jeg føle dig! Jeg krydser virkelig og håber for dig at det snart lykkes. Så får i et lille forårs barn til næste år måske og nu går vi mod sommeren, så når solen skinder den der kæmpe knus 

Anmeld

7. april 2014

Astrid1984

Held og lykke med projekt baby Det bliver spændende! Vi skal dog ikke i gang, vi gik i gang juli sidste år og fik en positiv test 3 mdr efter Er 30+1, og nåede at gøre min uddannelse færdig i januar trods kvalme og opkast

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Held og lykke med projekt baby Det bliver spændende! Vi skal dog ikke i gang, vi gik i gang juli sidste år og fik en positiv test 3 mdr efter Er 30+1, og nåede at gøre min uddannelse færdig i januar trods kvalme og opkast

Ej hvor spændene :-) stort tillykke! 

Så det sige i også gik igang sådan ca så det passet med du lige kunne nå og slutte uddannelse hvis det skete i første hug ? 

Anmeld

8. april 2014

Astrid1984

Anonym skriver:

Ej hvor spændene :-) stort tillykke! 

Så det sige i også gik igang sådan ca så det passet med du lige kunne nå og slutte uddannelse hvis det skete i første hug ? 

Jeps det gjorde vi

Anmeld

8. april 2014

natashalarsen

held og lykke til jer

jeg har været fri fra spiral godt et år og vi kæmper os igennem snart 11 md med at forsøge

Anmeld

8. april 2014

Oenskei2015

Anonym skriver:

Kæresten og jeg startede i søndags og det er en vildt mærkelig følelse (OG DEJLIG/FANTASTISK) at tænke på, at jeg kan stå om 9 måneder og være MOR. 

Det går virkelig op for mig nu, hvilket mirakel en baby er  Jeg glæder mig så meget, men samtidig siger jeg også til mig selv, at jeg bliver nød til at nyde tiden, hvor vi prøver, for når jeg står med de to streger går der længe inden denne fase kommer igen... Og må sige, at det er fantastisk spændende at gå og vente på mens. 

Når de to streger er der, så har jeg jo vundet i lotto og mere end det  

Nyd hver fase, for det bliver aldrig det samme igen 

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.