Rejse til Paris eller London ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
7 svar
1 synes godt om
5. april 2014

Moar2011

Nogen der vil hjælpe mig med at finde ud af hvad en forlænget weekend vil koste derover , med fly tyr/retur og hotel med det helt i prisen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nogen der vil hjælpe mig med at finde ud af hvad en forlænget weekend vil koste derover , med fly tyr/retur og hotel med det helt i prisen ?

Hvornår skal det være? - Dato kan have noget at sige i forhold til hvor dyrt det bliver

Og hvor mange personer? 

Anmeld

5. april 2014

Victoria2013

Storms-Mor skriver:

Som allerede skrevet har både dato og antal personer noget at sige - men også hvordan du vælger at bo og hvor du vælger at bo

Jeg har været i London en del gange på egen hånd, og dér har jeg rejst med Norwegian flyselskabet, da det er rimelig billigt. Èn person kan komme ud og hjem for under 1000 kr.

Så er der overnatningen... skal det være hotel eller kan du klare dig med et hostel? Rigtig mange hostels er faktisk ret pæne og har også værelser bare til to personer. Jeg plejer at bo på hostels og har prøvet en del forskellige i London. Nu længere fra centrum, nu billigere er det som regel. Men prøv at søge på hostelworld.com - det gør jeg altid

Hvor/hvordan du vælger at spise og komme rundt har også en del at sige... så ja, du må være lidt mere specifik

Anmeld

5. april 2014

Moar2011

TanyaGR skriver:

Hvornår skal det være? - Dato kan have noget at sige i forhold til hvor dyrt det bliver

Og hvor mange personer? 

2 voksne ?

Og måske en på 3år.

Jamen vil gerne bare se noget, få en oplevelse ud af det

Tænker maj ?

Anmeld

5. april 2014

Moar2011

Victoria2013 skriver:

Som allerede skrevet har både dato og antal personer noget at sige - men også hvordan du vælger at bo og hvor du vælger at bo

Jeg har været i London en del gange på egen hånd, og dér har jeg rejst med Norwegian flyselskabet, da det er rimelig billigt. Èn person kan komme ud og hjem for under 1000 kr.

Så er der overnatningen... skal det være hotel eller kan du klare dig med et hostel? Rigtig mange hostels er faktisk ret pæne og har også værelser bare til to personer. Jeg plejer at bo på hostels og har prøvet en del forskellige i London. Nu længere fra centrum, nu billigere er det som regel. Men prøv at søge på hostelworld.com - det gør jeg altid

Hvor/hvordan du vælger at spise og komme rundt har også en del at sige... så ja, du må være lidt mere specifik

Tænker maj måned
2 voksne og måske en på 3år .
Bare kom ud og se noget og få en oplevelse..

Anmeld

5. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Storms-Mor skriver:

2 voksne ?

Og måske en på 3år.

Jamen vil gerne bare se noget, få en oplevelse ud af det

Tænker maj ?

Den billigeste flybillet til london jeg kan finde er 525 kr

Link til flybillet

Alt efter hvor godt et hotel man vil have kan man sagtens finde noget der passer til ens budget.

Link til hotel

Momondo.dk er i det hele taget en super hjemmeside når man planlægger rejser, fordi det er nemt at finde det der passer lige netop dig bedst

Anmeld

5. april 2014

morlinen

Har lige været i London i weekenden fra fredag morgen til søndag aften. - 2200 kr pr mand for fly+hotel. 

Anmeld

6. april 2014

Hugh

Det afhænger af meget forskelligt. Ikke kun hvornår i skal af sted. Men også hvornår i bestiller de forskellige ting.

Vi rejser en del - især til London. Og jeg har selv skrevet nogle artikler om det

London på et budget

Også en del generelle artikler om London og ikke mindst om gratis ting i London

Med hensyn til billetten, hvis i skal af sted i maj, så skal i se at få bestilt, hvis i skal have det så billigt, som muligt. Skyscanner.dk er et godt sted at kigge. Men der er super mange ting at tage højde for, når i kigger efter flybilletter. Koster bagage ekstra, hvilken lufthavn lander i - og hvad koster transporten fra de forskellige lufthavne. Nogle gange kan de billigste billetter blive de dyreste i sidste ende.

Når det kommer til hoteller, så synes vi at http://www.hotelmap.com/hotelmap/ er det bedste sted at finde billig overnatning. Og tør i vente til sidste øjeblik, så kan man få det helt vildt billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.