Håber på lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
8 svar
1 synes godt om
5. april 2014

Anonym trådstarter

Halløj alle sammen

jeg eg stoppede med mini piller den 12/3, (har endnu ikke haft mens)

den 20/3 fik jeg voldsomme mens smerter , men ingen mens,

den 31/3 havde jeg det der æggehvide udflåd, vi sexede men han trak sig ud i mens han komme,

ca 15-20 min efter fik jeg vild mange stik i siden , og i 3 dage havde men mens lignede murren, men har ikke haft det de sidste par dage 

Den 4/4 (igår aftens) lå jeg og slappede af pludselig ud af den blå luft for jeg  en kræsen/niven følelse i mit underliv, det stopper efter 10-15 min og har ikke været noget siden , 

idag den 5/4 var jeg på wc også da jeg var færdig med at tis kunne jeg mærke jeg dryppede , kiggede ned i wc'et og kunne se der var kommet noget Hvidt udflåd der klumpede sig sammen men det sank ikke,

nogen der kan komme med et evt svar eller teori på hvad alt det kan skyldes . 

Skal sige vi ikke som sådan prøver og blive gravid, mere at det sker når det sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

BabyMiracle <3

Jeg tror du ønsker en graviditet højere end din kæreste/mand, og derfor er du så vaks overfor ALT der sker i din mave. Du bliver nød til at slappe af og tænke på noget andet 

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Ved ikke om jeg ønsker mug det mere end ham, har det sådan at baby kommer når baby vil, 

men en undre mig bare over at jeg havde så stærke mens smerter den 20/3 , og troede virkelig den kom men det er den ikke 

Anmeld

5. april 2014

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Ved ikke om jeg ønsker mug det mere end ham, har det sådan at baby kommer når baby vil, 

men en undre mig bare over at jeg havde så stærke mens smerter den 20/3 , og troede virkelig den kom men det er den ikke 

Men jeg ved ikke hvorfor, og jeg ved så heller ikke om du skriver alt det ned som du startede med i tråden, med dato.. Men bare at du prøver og slappe mere af, og ikke tænker nogen former for baby, så skal det nok gå 

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Det var for at fortælle hvor mange dag der var i de forskellige ting som jeg har mærket , , 

Anmeld

5. april 2014

Tropez

Anonym skriver:

Halløj alle sammen

den 31/3 havde jeg det der æggehvide udflåd, vi sexede men han trak sig ud i mens han komme,

ca 15-20 min efter fik jeg vild mange stik i siden , og i 3 dage havde men mens lignede murren, men har ikke haft det de sidste par dage 

Den 4/4 (igår aftens) lå jeg og slappede af pludselig ud af den blå luft for jeg  en kræsen/niven følelse i mit underliv, det stopper efter 10-15 min og har ikke været noget siden , 

idag den 5/4 var jeg på wc også da jeg var færdig med at tis kunne jeg mærke jeg dryppede , kiggede ned i wc'et og kunne se der var kommet noget Hvidt udflåd der klumpede sig sammen men det sank ikke,

Skal sige vi ikke som sådan prøver og blive gravid, mere at det sker når det sker

Hejsa 

Vil også sige at du fokusere for meget på din krop, du skriver jo hvornår du stoppede med pillen, normalt vil man få sin mens umiddelbart efter, og man har hørt fol er blevet gravide på mini pillen, men der kan bare være så meget der spiller ind når man har været på den form for prævention, at jeg tænker lidt du lige skal give det en måned for at se om kroppen kommer i balance med sig selv igen, alternativ er der kun at sige at du må tage en g test, så ved du det med sikkerhed, er din mens ikke kommet efter en måned til 1 1/2, vil jeg anbefale du kontakter din læge, så i kan få hvished, det kan jo være du har Pcos og så er det ikke sikkert din mens kommer regelmæssigt.

håber du kunne bruge det.

Anmeld

5. april 2014

Manna

Anonym skriver:

Halløj alle sammen

Der er jo mange, der er blevet gravide på p-piller.....
Men gad vide om det ikke er ægløsningssmerter, du har følt. Jeg blev også meget forvirret, da jeg fik dem første gang.

Bare et par forslag herfra.

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Måske jeg bare havde forventet at min mens ville komme dagen efter eller et par dage efter jeg stoppede med pillerne , 

også jeg mærke til alt muligt 

Anmeld

7. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Måske jeg bare havde forventet at min mens ville komme dagen efter eller et par dage efter jeg stoppede med pillerne , 

også jeg mærke til alt muligt 

Det er vidst også normalen ik? 

Men har du gør dette lyttet til kroppen så intens som nu? 

For med hormonændringerne og pb kan det virkelig få en ude i tovene 

jeg håber at det snart lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.