hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.934 visninger
10 svar
2 synes godt om
5. april 2014

Hønsemor

Min søn på 3 år og 5 mdr har for anden dag i træk dårlig mave, han spiser og drikker fint, men er lidt mere pjevset og træt end normalt..
Jeg har forsøgt mig med hvidt brød og kiks, men hvad kan jeg ellers give ham mod den dårlige mave? Bananer vil han ikke spise selvom han normalt elsker dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Tip!

Revet æble og cola.... Kiks... Prøv dig frem �� 

god bedring med ham 

Anmeld

5. april 2014

Hønsemor

Twinkle little star skriver:

Revet æble og cola.... Kiks... Prøv dig frem �� 

god bedring med ham 

Han vil ikke have æble medmindre det er helt, cola kan han (heldigvis) ikke lide og kiks har jeg prøvet

Anmeld

5. april 2014

Tip!

Hønsemor skriver:

Han vil ikke have æble medmindre det er helt, cola kan han (heldigvis) ikke lide og kiks har jeg prøvet

Årh så ved jeg dæleme ikke hvad du skal give ham.. 

Sidst min søn var syg, lavede jeg vafler og pandekager.. Der røg lidt ned.. 

Og jeg er ligeglad med med sukker og andet kost politik når han er syg. Han får det han vil have... 

Anmeld

5. april 2014

Hønsemor

Twinkle little star skriver:

Årh så ved jeg dæleme ikke hvad du skal give ham.. 

Sidst min søn var syg, lavede jeg vafler og pandekager.. Der røg lidt ned.. 

Og jeg er ligeglad med med sukker og andet kost politik når han er syg. Han får det han vil have... 

Har det på samme måde når de er syge, men han har sagt nej til alt nu, og siger bare det gør ondt i maven..
Fik ellers lidt saltkiks og kiks i ham, men det kom også hurtigt ud igen (undskyld detalje) og lægen vil ikke se ham da han ikke har feber

Anmeld

5. april 2014

mulle85

evt vand is?

Anmeld

5. april 2014

Tip!

Hønsemor skriver:

Har det på samme måde når de er syge, men han har sagt nej til alt nu, og siger bare det gør ondt i maven..
Fik ellers lidt saltkiks og kiks i ham, men det kom også hurtigt ud igen (undskyld detalje) og lægen vil ikke se ham da han ikke har feber

Årh, det så træls når de er syge.. 

Bare han får væske, så skal han nok begynde at spise igen, når maven er klar til det igen..

Anmeld

5. april 2014

2721

Vi fik at vide af børnelægen at vi skulle give lige hvad han havde lyst til

Anmeld

5. april 2014

Pcokate

Hønsemor skriver:

Min søn på 3 år og 5 mdr har for anden dag i træk dårlig mave, han spiser og drikker fint, men er lidt mere pjevset og træt end normalt..
Jeg har forsøgt mig med hvidt brød og kiks, men hvad kan jeg ellers give ham mod den dårlige mave? Bananer vil han ikke spise selvom han normalt elsker dem

Herhjemme hjalp de der klamme actimel drikkeyoughurt på 3 dagen...

Anmeld

5. april 2014

Hønsemor

Han nægter simpelthen bare at spise, han har sagt nej til alt jeg har tilbudt og her i blandt er der mange ting som han normalt ELSKER

Så pt lever han af iskoldt saftevand - sodavandsis er afslået og dette er frossen saftevand også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.