Jer som har født uden far..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

lineog4

Anonym skriver:

Hvis ikke at det sker i fars samværsweekend, så er det min lillesøster (som min søn er tæt med) som kommer og passer og kommer ud på hospitalet med min søn eller er hjemme hos mig når jeg kommer hjem med lillebror... Hvis det sker mens faren har ham så kan jeg naturligvis ikke gøre noget og så må far jo komme med ham og ja, jeg må bide i det sure æble og se ham i øjnene...

faren har så travlt med sit eget liv at jeg nogle gange tænker at han helt har glemt at vi har endnu et barn på vej.... Det er så hårdt at stå alene med det her...

Kæmpe kram - tror jeg kan huske din historie. 

Hvis det er sådan og far ikke presser på for at komme, så ville jeg mærke efter hos mig selv og lytte til min store dreng som jo bare må synes det er lige så mærkeligt som dig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

sandramor

Anonym skriver:

Hej,

dette spørgsmål er til jer som ikke havde far med til fødslen..

hvor længe efter barnet var kommet til verden kom far og så barnet??? 

Jeg er meget i tvivl for jeg har ikke behov for at se faren lige med det samme, men selvfølgelig skal han se sin søn hurtigt efter.. Så klarede i det på hospitalet med det samme eller hjemme hos dig??? Fortæl endelig..... Vi har også en stor dreng på 5 år sammen som jeg gerne vil se med det samme efter fødslen af lillebror... 

Jeg har stået i din situation for 2 år siden da jeg fødte min mindste datter.... Var ikke sammen med faderen og han havde helt vejen igennem givet "pænt" udtryk for at han ikke ønskede hun kom til verden..... Jeg vidste heller ikke lige hvordan og hvorledes jeg skulle gribe det an for jeg ku simpelthen ikke tåle syner af ham og ens hormoner farer i forvejen rundt i kroppen på en.... Men jeg ringede til ham den dag hun blev født og sagde han måtte komme og se hende når jeg var kommet hjem..... Jeg kom hjem om dagen efter om torsdagen og aftalte med ham at han kunne komme en halv time lørdag aften og se hende..... 

Det var ikke skide spændende men det var vigtigt for mig at han selvfølglig fik hende at se og så måtte jeg bide alt andet i mig..... Men tror det er vigtigt det blir når DU er klar til det....

Du du er velkommen til at skrive hvis du får brug for det 

Anmeld

5. april 2014

Pige2009

Anonym skriver:

Hvis ikke at det sker i fars samværsweekend, så er det min lillesøster (som min søn er tæt med) som kommer og passer og kommer ud på hospitalet med min søn eller er hjemme hos mig når jeg kommer hjem med lillebror... Hvis det sker mens faren har ham så kan jeg naturligvis ikke gøre noget og så må far jo komme med ham og ja, jeg må bide i det sure æble og se ham i øjnene...

faren har så travlt med sit eget liv at jeg nogle gange tænker at han helt har glemt at vi har endnu et barn på vej.... Det er så hårdt at stå alene med det her...

Jeg synes, du skal føle efter dit eget behov i dette tilfælde. Hvis ikke du er tryg med, at faderen skal komme ASAP, så vent med at lade ham komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.