Anonym skriver:
Hej,
dette spørgsmål er til jer som ikke havde far med til fødslen..
hvor længe efter barnet var kommet til verden kom far og så barnet???
Jeg er meget i tvivl for jeg har ikke behov for at se faren lige med det samme, men selvfølgelig skal han se sin søn hurtigt efter.. Så klarede i det på hospitalet med det samme eller hjemme hos dig??? Fortæl endelig..... Vi har også en stor dreng på 5 år sammen som jeg gerne vil se med det samme efter fødslen af lillebror...
Jeg har stået i din situation for 2 år siden da jeg fødte min mindste datter.... Var ikke sammen med faderen og han havde helt vejen igennem givet "pænt" udtryk for at han ikke ønskede hun kom til verden..... Jeg vidste heller ikke lige hvordan og hvorledes jeg skulle gribe det an for jeg ku simpelthen ikke tåle syner af ham og ens hormoner farer i forvejen rundt i kroppen på en.... Men jeg ringede til ham den dag hun blev født og sagde han måtte komme og se hende når jeg var kommet hjem..... Jeg kom hjem om dagen efter om torsdagen og aftalte med ham at han kunne komme en halv time lørdag aften og se hende.....
Det var ikke skide spændende men det var vigtigt for mig at han selvfølglig fik hende at se og så måtte jeg bide alt andet i mig..... Men tror det er vigtigt det blir når DU er klar til det....
Du du er velkommen til at skrive hvis du får brug for det 

Anmeld