indbydelser ud hvornår?......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

vi er så heldige at vi får vores lille pige i løbet af de næste 14 dages tid og er endelig kommet frem til en mulig dato, men det ligger midt i sommerferien og vi kom derfor til at tale om hvornår vi skal sende indbydelserne ud...

jeg tænker lidt at der skal være rimelig god tid fra folk får indbydelserne til S.U, for de skal jo lige se om de kan få fri på det tidspunkt - men hvor længe før er det bedst at sende dem ud?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

er der ingen der har en ide om hvornår det er bedst?

Anmeld

4. april 2014

BabyMus

Jeg ville gøre det snart hvis jeg var dig. For hvis det er midt i sommerferien kan man jo komme ud for at folk er på ferie. Jeg skal selv holde rund fødselsdag i august, og jeg skal virkelig snart have fundet nogle invitationer og sendt ud. 

Jeg ville gøre det ret hurtigt efter at I har fået hende ud.

Anmeld

5. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis i har fundet datoen, så send indgydelserne ud hurtigst muligt! Især når det er midt i sommerferien, og folk jo nok gerne vil ud og rejse, og allerede nu måske er begyndt at lægge planer. Vh stine

Anmeld

5. april 2014

CaWi

Ms.Sunshine skriver:

vi er så heldige at vi får vores lille pige i løbet af de næste 14 dages tid og er endelig kommet frem til en mulig dato, men det ligger midt i sommerferien og vi kom derfor til at tale om hvornår vi skal sende indbydelserne ud...

jeg tænker lidt at der skal være rimelig god tid fra folk får indbydelserne til S.U, for de skal jo lige se om de kan få fri på det tidspunkt - men hvor længe før er det bedst at sende dem ud?....

Vi sendte vores indbydelser ud små to mdr før dåben, som blev holdt start juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.