Lego land :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Swann skriver:

Jeg har arbejdet der, og det er 50 kr for en dag

Taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Lige præcis .

Det ogs det jeg har læst mig frem til

Men hun holderfast i 50 or time så nu er jeg da helt forvirret ?

Der er noget din veninde har helt galt fat i som flere andre skriver er det 50 kr pr dag - og så er det lige meget, om du holder en time eller hele dagen

Vi har købt sæsonkort i år, da vi alligevel altid kommer mere end 2-3 gange … og så kan man købe et 'sæson p-kort' til 140 kr det skal vi også have i år
Øj en masse penge vi i grunden kommer til at spare i år

/ Taco78 

Anmeld

4. april 2014

LinLin

Taco78 skriver:

Der er noget din veninde har helt galt fat i som flere andre skriver er det 50 kr pr dag - og så er det lige meget, om du holder en time eller hele dagen

Vi har købt sæsonkort i år, da vi alligevel altid kommer mere end 2-3 gange … og så kan man købe et 'sæson p-kort' til 140 kr det skal vi også have i år

Man kan også holde ovre ved Lalandia - der koster det 100kr for et år (det gjorde det i hvert fald sidste år )

Anmeld

4. april 2014

Kløver

Jeg mener vi har givet ca 50 kr for en hel dag

Anmeld

4. april 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Man kan også holde ovre ved Lalandia - der koster det 100kr for et år (det gjorde det i hvert fald sidste år )

Tak det vidste jeg måske egentlig godt... Vi var i Lalandia i Billund for 3 år siden og der købte vi også sådan et kort - det havde jeg da helt glemt

/ Taco78 

Anmeld

4. april 2014

LinLin

Taco78 skriver:

Tak det vidste jeg måske egentlig godt... Vi var i Lalandia i Billund for 3 år siden og der købte vi også sådan et kort - det havde jeg da helt glemt

Hvis man så bare holde helt ned mod krydset der mod Legoland er det tæt på

Anmeld

4. april 2014

Taco78 skriver:

Haha har ogs spurgt om hun har drukket for mange Mokaier siden hun holder fast i det

Hun skal endda med

Men hun har selv undersøgt det nærmere nu

Okaj er det godt i Legoland for børn mellem 1-4 ( eller begge unger har fødselsdag i maj så de bliver 2-5 år )

Anmeld

4. april 2014

Maja84 skriver:

Jeg mener vi har givet ca 50 kr for en hel dag

Taaak det ogs det de andre er nået frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.