Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Swann skriver: Jeg har arbejdet der, og det er 50 kr for en dag
Jeg har arbejdet der, og det er 50 kr for en dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige præcis .Det ogs det jeg har læst mig frem til Men hun holderfast i 50 or time så nu er jeg da helt forvirret ?
Der er noget din veninde har helt galt fat i som flere andre skriver er det 50 kr pr dag - og så er det lige meget, om du holder en time eller hele dagen Vi har købt sæsonkort i år, da vi alligevel altid kommer mere end 2-3 gange … og så kan man købe et 'sæson p-kort' til 140 kr det skal vi også have i år Øj en masse penge vi i grunden kommer til at spare i år
/ Taco78
Taco78 skriver: Der er noget din veninde har helt galt fat i som flere andre skriver er det 50 kr pr dag - og så er det lige meget, om du holder en time eller hele dagen Vi har købt sæsonkort i år, da vi alligevel altid kommer mere end 2-3 gange … og så kan man købe et 'sæson p-kort' til 140 kr det skal vi også have i år Øj en masse penge vi i grunden kommer til at spare i år
Man kan også holde ovre ved Lalandia - der koster det 100kr for et år (det gjorde det i hvert fald sidste år )
Tak det vidste jeg måske egentlig godt... Vi var i Lalandia i Billund for 3 år siden og der købte vi også sådan et kort - det havde jeg da helt glemt
Taco78 skriver: Tak det vidste jeg måske egentlig godt... Vi var i Lalandia i Billund for 3 år siden og der købte vi også sådan et kort - det havde jeg da helt glemt
Maja84 skriver: Jeg mener vi har givet ca 50 kr for en hel dag
Jeg mener vi har givet ca 50 kr for en hel dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128