Lige et spørgsmål - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
7 svar
5 synes godt om
4. april 2014

cwl

Jeg er i følge de andre testberegnere 3+5 henne (hvis jeg er gravid) men denne på baby.dk kan man taste ægløsning ind og så ved jeg jo at jeg havde ÆL d. 25 marts.

Det betyder så at jeg kun er 3+3 henne. Hmm.

Hvad skal jeg gå efter? Nogen bud?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Jupiter

cwl skriver:

Jeg er i følge de andre testberegnere 3+5 henne (hvis jeg er gravid) men denne på baby.dk kan man taste ægløsning ind og så ved jeg jo at jeg havde ÆL d. 25 marts.

Tja, jeg vil jo mene at den beregner der tager højde for flest personlige oplysninger er den mest præcise.

Altså mere præcist man kan angive cyklus, æl osv. jo  mere præcis bliver beregningen.

Så jeg ville holde mig til baby.dk's beregning 

I øvrigt 

Anmeld

4. april 2014

AnonymMor

cwl skriver:

Hvis din cyklus er på 28 dage og du er helt sikker på hvornår du havde ÆL så er denne på baby korrekt på 3+3  

Anmeld

4. april 2014

Rockertand

cwl skriver:

Hvorfor mener du, at du havde ægløsning den 25.? Dine teste fra de dage var meget negative, men jeg kan selvfølgelig have misset noget

Anmeld

4. april 2014

AnonymMor

Rockertand skriver:

Hvorfor mener du, at du havde ægløsning den 25.? Dine teste fra de dage var meget negative, men jeg kan selvfølgelig have misset noget

Hvis du kigger på side 2 i hendes ÆL tråd så kan du se en positiv ÆL test D 25/3

Anmeld

4. april 2014

Rockertand

Rinepigen skriver:

Hvis du kigger på side 2 i hendes ÆL tråd så kan du se en positiv ÆL test D 25/3

Tak for hjælpen - men hvis den virkelig er positiv, så har hun jo heller ikke ægløsning den 25., men den 26. eller 27., og så er hun jo endnu kortere henne

Anmeld

4. april 2014

AnonymMor

Rockertand skriver:

Tak for hjælpen - men hvis den virkelig er positiv, så har hun jo heller ikke ægløsning den 25., men den 26. eller 27., og så er hun jo endnu kortere henne

Ja det er rigtig nok 

Anmeld

4. april 2014

cwl

Ihh tak for hjælpen. Så må jeg gå udfra at jeg nok kun er 3+2 henne ca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.