Åh hvad nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2014

KenzoMou

Min mand og jeg har prøvet hele denne Cyklus at blive gravid. Jeg burde få min mens i morgen, eller lørdag. Sidste mens første dag var 8. Marts. 

Når men vi har gjort hvad vi kunne for at ramme ægløsningen, og jeg har nu haft SINDSYGT ondt i mine bryster de sidste 8 dage, mine brystvorder er normalt ikke stive døgnet rundt, men er det nu. Jeg er træt konstant, og tisser om natten nu også.

Derudover har jeg intet udflåd over hoved haft siden ægløsning. Og det synes jeg at huske at jeg plejer at have? Jeg er selvfølgelig bange for at være indbildsk gravid, men er det normalt det jeg beskriver her? Såfremt jeg er gravid?

Jeg har med vilje ikke været inde og læse en hel masse på nettet, for så ville fantasien tage fart  Og det ønsker vi ikke.

jeg tog en test i går som var negativ. Hvornår burde jeg tage den næste?

Håber nogen vil hjælpe mig at blive en smule klogere på alt dette :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det kan sagtens være tegn, og det kan sagtens være indbildning tag en ny test på din rigtige testdag og se hvad der sker 

Anmeld

4. april 2014

Frk.S

Det kan både være rigtige tegn men det kan også sagtens være indbildt. Det er umuligt at svare på.

Hvis jeg var dig, ville jeg vente og se om mens kommer, og hvis den ikke kommer, så kan du teste igen.

Anmeld

15. april 2014

KenzoMou

Fik min mens dog kun i 2 dage, og nu er alle symptomer væk ;-) det er heldigvis ikke verdens undergang, og gik kun 2 dage over tid... Jeg ser meget positivt på det, og tager en dag af gangen ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.