Samsung galaxy S2 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

Molly91

MyLove E skriver:

Jeg har en sådan en Samsung og den er ved at være rigtig træls.
Den siger hele tiden at den ikke har mere hukommelse plads. Jeg har snart ikke flere apps tilbage. Har slettet næsten alt men lige lidt hjælper det.

Hvordan laver man opdatering på den? Og vil det hjælpe?
Jeg så en ting på Facebook om at hvis ens android tlf opførte sig mærkelig og løb hurtig tør for strøm kunne man hente en app.
Men det kan jeg ikke min tlf siger der ikke er plads nok..

Ihhh hjælp mig ;-)

Det problem havde jeg også med min s2, og jeg slettede også meget, uden det hjalp.... Jeg googlede det, og fandt frem til, at man kan indtaste en kommando der sletter et eller andet jeg ikke har forstand på :-D men det hjalp altså, og der bliver kun slettet ligegyldige ting, som fylder :-)

Her kommer en lille guide :-D

1. Gå ind i telefon, ligesom hvis du skal til at ringe en op, som du skal trykke nnummeret på manuelt. Altså få tal-tastaturet frem.

2. Tast *#9900# hurtigt efter hinanden. Der skulle gerne komme en grå menu frem med en masse valgmuligheder.

3. Vælg "delete dumpstate/logcat", som er nr. 2 valgmulighed. Efter det trykker du bare på tilbageknappen.

Sådan, det burde hjælpe. :-)

Andre ting du kan gøre, er at downloade den app der hedder fast reboot, den lukker de programmer ned, som kører i baggrunden, men som ikke bruges lige nu.

En anden ting er at du kan gå ind i indstillinger, og så programmanager, der kan du trykke på alle de apps du har downloadet, hvorefter du kan rulle lidt ned, der står så ryd cache, det er også unødvendige ting den gemmer. Lad være at trykke ryd data, da du så sletter gemte indstillinger i programmet :-)

Håber det hjælper lidt på problemet :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

MyLove E

twinny skriver:

Så prøv at trykke på den cirkel med kager i. Haha. Skulle der gerne komme denne her frem

Hvis jeg gør noget ved internettet hbad sker der så??

Anmeld

3. april 2014

MyLove E

am91 skriver:

Det problem havde jeg også med min s2, og jeg slettede også meget, uden det hjalp.... Jeg googlede det, og fandt frem til, at man kan indtaste en kommando der sletter et eller andet jeg ikke har forstand på :-D men det hjalp altså, og der bliver kun slettet ligegyldige ting, som fylder :-)

1. Gå ind i telefon, ligesom hvis du skal til at ringe en op, som du skal trykke nnummeret på manuelt. Altså få tal-tastaturet frem.

2. Tast *#9900# hurtigt efter hinanden. Der skulle gerne komme en grå menu frem med en masse valgmuligheder.

3. Vælg "delete dumpstate/logcat", som er nr. 2 valgmulighed. Efter det trykker du bare på tilbageknappen.

Andre ting du kan gøre, er at downloade den app der hedder fast reboot, den lukker de programmer ned, som kører i baggrunden, men som ikke bruges lige nu.

En anden ting er at du kan gå ind i indstillinger, og så programmanager, der kan du trykke på alle de apps du har downloadet, hvorefter du kan rulle lidt ned, der står så ryd cache, det er også unødvendige ting den gemmer. Lad være at trykke ryd data, da du så sletter gemte indstillinger i programmet :-)

Wow tror du så jeg kan hente apps igen ;-);-);-);-);-)

TAK

Anmeld

3. april 2014

MyLove E

am91 skriver:

Du er min nye bedste ven :-D

Anmeld

3. april 2014

twinny

MyLove E skriver:

Hvis jeg gør noget ved internettet hbad sker der så??

Så du fandt løsningen. 

Anmeld

3. april 2014

Molly91

MyLove E skriver:

Du er min nye bedste ven :-D

Min virker ihvertfald fantastisk :-D jeg håber at skærmen holder laaaang tid endnu! :-) (jeg taber den tit...) :-D

Anmeld

3. april 2014

MyLove E

am91 skriver:

Min virker ihvertfald fantastisk :-D jeg håber at skærmen holder laaaang tid endnu! :-) (jeg taber den tit...) :-D

Den virker smukt nu ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.