Spiralen er væk :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
3 svar
1 synes godt om
3. april 2014

namaha

Så kom dagen hvor spiralen blev fjernet 

Kl 13.10 i dag gik Kæresten og jeg ind af døren til hans læge og fik den fjernet. Vi har læge i samme hus med har valgt hans læge da jeg føler mig mere tryk hos ham 
Hans læge var meget glad på vores vejne at vi skulle have den fjernet og fik fornemmelsen af at han virkelig ser frem til at følge os 
Nu starter vi ud med at bruge kondom 1-2 måneder så jeg lige kan lære min krop at kende igen efter 1½ år med spiral er der meget som har ændret sig 

Så nu må vi se, jeg vil rigtig gerne have et sent januar barn da min søster ville elske at jeg fik et barn tæt på hendes fødselsdag, så nu må vi se 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

FrkAnonym93

namaha skriver:

Kl 13.10 i dag gik Kæresten og jeg ind af døren til hans læge og fik den fjernet. Vi har læge i samme hus med har valgt hans læge da jeg føler mig mere tryk hos ham 
Hans læge var meget glad på vores vejne at vi skulle have den fjernet og fik fornemmelsen af at han virkelig ser frem til at følge os 
Nu starter vi ud med at bruge kondom 1-2 måneder så jeg lige kan lære min krop at kende igen efter 1½ år med spiral er der meget som har ændret sig 

Så nu må vi se, jeg vil rigtig gerne have et sent januar barn da min søster ville elske at jeg fik et barn tæt på hendes fødselsdag, så nu må vi se 

Held og lykke med det hele!

Anmeld

4. april 2014

Rødhætte

namaha skriver:

Held og lykke. Her lykkes det i 3 cyklus efter hormonspiral.. 

Anmeld

4. april 2014

natashalarsen

her vi stadig igang efter snart 11 mdr ;/
havde hormon spiral i 6 mdr.. har været uden beskyttelse godt et år.. og intet er sket :/. har barn fra 2012 som bliver 2 nu her

men xer for jer <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.