Hjælp !:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2014

Anonym trådstarter

Hej damer . I må hjælpe mig lidt .

Har i morges taget en test , meget meget svag positiv , men testede fordi mine bryst vorter er meget ømme og de stikker , samtidig har jeg den vildeste kvalme altså virkelig meget kvalme også føler jeg min krop hele tiden mangler næring den ryster og føler mig dvask .

Er 3+3 nogen der har prøvet det samme , ? Og blev jeres test hurtigt mere tydelig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Anonym trådstarter

30 visninger , ingen svar

Anmeld

3. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Har i morges taget en test , meget meget svag positiv , men testede fordi mine bryst vorter er meget ømme og de stikker , samtidig har jeg den vildeste kvalme altså virkelig meget kvalme også føler jeg min krop hele tiden mangler næring den ryster og føler mig dvask .

Er 3+3 nogen der har prøvet det samme , ? Og blev jeres test hurtigt mere tydelig ?

Har testet svagt positiv 3+2 flere gange, men har aldrig haft symptomer før uge 6-8, hvor kvalmen og trætheden rammer hårdt.

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har testet svagt positiv 3+2 flere gange, men har aldrig haft symptomer før uge 6-8, hvor kvalmen og trætheden rammer hårdt.

Okay . Tak for svar

Anmeld

3. april 2014

FrkGranger

Anonym skriver:

Jeg har kun været gravid denne ene gang, men der kunne jeg først teste positiv i uge 6+3, men allerede ca 2+0 havde jeg meget ømme brystvorter og en uge senere hele brystet, samt kvalme og meget kraftige ligmenssmerter, så nogen kan mærke det så tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.