Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinsen skriver: hejsa... spiller sims free - både for sjovt, men også fordi jeg spiller med nogle af de unge mennesker fra mit arbejde... men nogle af jer der ved hvordan man går fra og være "Best friends" og til flirt.? vil jo gerne li overhale dem lidt
hejsa... spiller sims free - både for sjovt, men også fordi jeg spiller med nogle af de unge mennesker fra mit arbejde... men nogle af jer der ved hvordan man går fra og være "Best friends" og til flirt.? vil jo gerne li overhale dem lidt
Hihi spiller det også på ipad Du skal vist bare trykke romantik mellem to sims, så bliver det vist til flirt efter nogle gange gav det mening? Hvad hedder du? Kan vi blive venner i sims town
FrkAnonym93 skriver: Er det dét til telefonen?
Er det dét til telefonen?
AnnL skriver: Hihi spiller det også på ipad Du skal vist bare trykke romantik mellem to sims, så bliver det vist til flirt efter nogle gange gav det mening? Hvad hedder du? Kan vi blive venner i sims town
Dinsen skriver: jeps det er det
jeps det er det
FrkAnonym93 skriver: Nååå det spiller jeg også til tider :p
Nååå det spiller jeg også til tider :p
Dinsen skriver: har du fået en romantik knap frem?? og i så fald hvad gjorde du får at få den frem
har du fået en romantik knap frem?? og i så fald hvad gjorde du får at få den frem
FrkAnonym93 skriver: Ja, det gjorde jeg. Gjorde ikke noget specielt andet end at blive ved med at tale med den anden
Ja, det gjorde jeg. Gjorde ikke noget specielt andet end at blive ved med at tale med den anden
Dinsen skriver: det må jeg bare blive ved med også
det må jeg bare blive ved med også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128