Dp Tølløse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
2 svar
1 synes godt om
3. april 2014

Trekløver(:

Hej piger
Er der nogle af jer, som er fra Tølløse eller omegn, og kender noget til dagplejemødrene her i området?
Min datter skal starte i dagpleje regner vi med omkring den 1. december, men kender ikke nogen her i området, da vi er tilflyttere.
Så ville høre om i kan anbefale nogen mere end andre, og evt. hvem vi ikke skal tage.

Håber i er nogle der kan hjælpe .. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Rockertand

M_V skriver:

Hej piger
Er der nogle af jer, som er fra Tølløse eller omegn, og kender noget til dagplejemødrene her i området?
Min datter skal starte i dagpleje regner vi med omkring den 1. december, men kender ikke nogen her i området, da vi er tilflyttere.
Så ville høre om i kan anbefale nogen mere end andre, og evt. hvem vi ikke skal tage.

Håber i er nogle der kan hjælpe .. Tak

Håber på, at du får positive svar, men derudover er det unfair at efterlyse, hvem man skal undgå, man kan risikere at blive hængt ud på nettet for usandheder, og det er så den mening, der kommer frem, hvis vedkommende googles.
(og jeg ved ikke engang, hvor byen ligger ).

Anmeld

3. april 2014

Trekløver(:

Rockertand skriver:

Håber på, at du får positive svar, men derudover er det unfair at efterlyse, hvem man skal undgå, man kan risikere at blive hængt ud på nettet for usandheder, og det er så den mening, der kommer frem, hvis vedkommende googles.
(og jeg ved ikke engang, hvor byen ligger ).

Forstår godt hvad du mener, men det kunne jo være i en pb besked så. Jeg syntes bare det er svært når vi ingen kender i byen endnu, så kan ikke lige spørge nogle privat.

Vil bare gerne høre om nogle har gode erfaringer med nogle bestemte dagplejere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.