Først positiv og så negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg tog i går eftermiddags to teste, begge ekstremt svagt positive indenfor tid. 

I dag har jeg igen taget to teste, én i morges, og én til formiddag - begge bragende negative. 

Andre der har prøvet det? Og hvad endte det ud med? 

Den øverste på billedet er fra i år og de to nederste fra i dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Anonym trådstarter

Den øverste er tydeligere i virkeligheden, kameraet er lidt dårligt.  

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

Og har så lige taget et andet mærke test der viste positiv i 10 minutter og blev så negativ

Anmeld

6. april 2014

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Og har så lige taget et andet mærke test der viste positiv i 10 minutter og blev så negativ

over tid kan du ikke regne med, har den vist positiv inde for tid og efter tid er negativ så skal du ikke tænke over det. ved det er total frusetrene at de den ene dag kan være positiv og dagen efter negativ, men det er også normalt hvis du tester inden 4+0. håber det gav lidt ro i maven  

Anmeld

6. april 2014

Jupiter

Jeg har ikke prøvet at de blev negative, men har testet svagt positiv meget tidligt.

Ville bare lige sende  og !

Håber du får en positiv test på testdagen!

Anmeld

6. april 2014

SandraXOXO

Mange graviditeter går i sig selv og man får sin mens og opdager slet ikke man har været gravid. Sådan er livet bare. Det er derfor man helst ikke skal teste for tideligt. Du ender bare med at skuffe og stresse dig selv. Det er derfor, går jeg udfra, at det går fra positiv til negativ. :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.