P-stav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg fik sat en p-stav op i januar måned, og har siden kun haft engang menstruation.. jeg har også taget på hvilket jeg ikke synes er spor sjov når jeg i forvejen har taget på.. andre der oplever de får deres mens urelmæssig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Jeg fik sat en p-stav op i januar måned, og har siden kun haft engang menstruation.. jeg har også taget på hvilket jeg ikke synes er spor sjov når jeg i forvejen har taget på.. andre der oplever de får deres mens urelmæssig?

Jeg oplevede det stik modsatte. Da jeg fik den sat op blødte jeg hver dag, non stop i 6 mdr, indtil jeg fik den ud. 

Mon ikke din krop lige skal vende sig til den, derfor mens opføre sig underligt. 

Ved fra da min søster fik spiral opførte hendes mens sig også underligt de første 4-5 mdr, indtil kroppen ventede sig til den.

Anmeld

3. april 2014

*Pingvinen*

Jeg har haft p-stav i knap 2,5 år. Og havde nærmest aldrig mens før siden for 3-4 mdr siden. Nu pletblødere jeg nærmest konstant. Ellers ingen bivirkninger.

Anmeld

3. april 2014

FrkGranger

Anonym skriver:

Jeg havde p-stav i i 3,5 år og fik først mens da virkningen aftog efter 3 år, fik afvide af min læge at det var en naturlig reaktion

Anmeld

3. april 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Første gang jeg havde P-stav blødte jeg ikke andet end et par gange de første to år og det sidste år blødte jeg ca hver 3 måned. Denne gang bløder jeg hver anden måned ca. Og har haft den i 2 år nu.

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar piger, jeg har så endnu et spørgsmål, nu har jeg ikke haft menstruation siden januar måned, hvor jeg nærmest havde det i flere uger. 

nu når jeg ikke har fået min menstruation i flere måneder, lugter min skede virkelig dårligt.. det lugter som fiskagtig, sådan menstruation lugt hele tiden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.