gave til storebror...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
8 svar
1 synes godt om
3. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

vi er blevet enige om at sønnen på 6 år skal have en "tillykke med lillesøster"-gave når jeg har født, men vores "problem" er så bare; hvad skal vi dog finde på?...

Vi er lige flyttet til en større lejlighed og har nu egen lukket have, så vi snakkede om at det måske kunne være noget til haven, men jeg har overhovedet ingen ide om hvad vi skal finde på...

Har I nogle foreslag?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

FrkAnonym93

Ms.Sunshine skriver:

vi er blevet enige om at sønnen på 6 år skal have en "tillykke med lillesøster"-gave når jeg har født, men vores "problem" er så bare; hvad skal vi dog finde på?...

Vi er lige flyttet til en større lejlighed og har nu egen lukket have, så vi snakkede om at det måske kunne være noget til haven, men jeg har overhovedet ingen ide om hvad vi skal finde på...

Jeg fik en halskæde da jeg blev storesøster sidste gang (jeg var 12 år)

Første gang var jeg 3 år og fik en dukke.

Anmeld

3. april 2014

Ms.Momo

FrkAnonym93 skriver:

Jeg fik en halskæde da jeg blev storesøster sidste gang (jeg var 12 år)

Første gang var jeg 3 år og fik en dukke.

nu er det jo en dreng jeg har - en meget aktiv en af slagsen - så jeg tror ikke lige dukker og halskæder er det store hit hos ham... 

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

Ms.Sunshine skriver:

nu er det jo en dreng jeg har - en meget aktiv en af slagsen - så jeg tror ikke lige dukker og halskæder er det store hit hos ham... 

Hæhæ. Nej det har du nok ret i hvad med et eller andet stykke legetøj han VIRKELIG ønsker sig ?

Anmeld

3. april 2014

roenlund

Min dreng kommer "kun" til at være 3,5 når han bliver storebror han for sin første pedalcykel, plus en lille aktivitetsting han kan få af lillesøster når han møder hende ude på sygehuset :-)

Hvad med en trampolin?

Anmeld

3. april 2014

Ms.Momo

roenlund skriver:

Min dreng kommer "kun" til at være 3,5 når han bliver storebror han for sin første pedalcykel, plus en lille aktivitetsting han kan få af lillesøster når han møder hende ude på sygehuset :-)

Hvad med en trampolin?

nå ja... det kunne være en god ide... både cykel og trampolin, for han har ikke nogen cykel hos os... 

Anmeld

3. april 2014

Pcokate

Ms.Sunshine skriver:

Trampolin? 

Nintendo ds? 

Jeg tænker noget der kan fjerne fokus fra at mor har mindre tid

Anmeld

3. april 2014

Anonym8827

Hvad med en af de der plastik legehuse, man kan have ude i haven?

Anmeld

3. april 2014

IdasSmor

Ms.Sunshine skriver:

Hvad med en trampolin eller en sej seng til værelset, en sej cykel eller måske et eller andet turtel/monster agtig forvandlings ting drenge elsker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.