Nogen der kender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

til virksomheden 24native?

Jeg kan sagtens finde alt muligt fantastiskt om dem på en Googlesøgning men jeg ønsker at være sikker på at det er en reel virksomhed førend jeg søger hos dem...

Så er der nogen der kender noget til dem indefra?

Nogen der også bliver ved med at få kontakt fra dem inde på Jobnet??? og nogen der har svaret og fået noget af vide???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

BabyMus

Wampires skriver:

Jeg kan sagtens finde alt muligt fantastiskt om dem på en Googlesøgning men jeg ønsker at være sikker på at det er en reel virksomhed førend jeg søger hos dem...

Nogen der også bliver ved med at få kontakt fra dem inde på Jobnet??? og nogen der har svaret og fået noget af vide???

Jeg kender dem ikke indefra, men sendte en ansøgning til dem tilbage i 2012 da de havde et job jeg søgte på. Ellers kender jeg ikke noget til dem.

Anmeld

3. april 2014

K&S

Wampires skriver:

Måske du kan finde nogle oplysninger på CVR.dk?

Anmeld

5. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hmm...

kan ikke lige se noget mistænkeligt på CVR andet end som det også er mange andre steder i KBh at der har været 200 forskellige virksomheder på samme adresse...

Var mere fordi man jo hører en del om snydefirmaer hvor man som ansat ender med at stå alene bagefter da pengene bare er forsvundet ud af landet...

og derfor er jeg sådan lidt skeptisk overfor virksomheder der kontakter mig via Jobnet og som tidligere har sendt mig invitationer til fællesmøder hvor jeg så efterfølgende skulle sende ansøgning og så ville jeg kunne blive ansat i udlandet et sted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.