ligner mine børn overhovedet mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
14 svar
9 synes godt om
2. april 2014

jlp90

Mine børn ligner deres far så meget at man ikke skulle tro at jeg var mor til dem. så jeg kunne godt tænke mig og vide om i kan se nogle ligheder jeg ikke selv kan.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Anonymo

jlp90 skriver:

Mine børn ligner deres far så meget at man ikke skulle tro at jeg var mor til dem. så jeg kunne godt tænke mig og vide om i kan se nogle ligheder jeg ikke selv kan.

De har dine øjne og mund, helt sikkert! 

Anmeld

2. april 2014

MetteT

Næsen..

Anmeld

2. april 2014

jlp90

MetteT skriver:

Næsen..

Det er kun størrelsen. Formen er deres fars.

Anmeld

2. april 2014

EnGodMor

jlp90 skriver:

Hvis jeg skal sige noget, så ligner de begge dig meget omkring ved øjnene, begge børn har samme facon øjne som dig. 

Næsen/næsebor, er os samme facon som dig. 

Jeg kan ikke helt forklare det, men jeg syntes begge børn ligner dig utroligt meget på de to områder

Anmeld

2. april 2014

Dr. House

jlp90 skriver:

Det gør de i hvert fald  

Anmeld

2. april 2014

jlp90

Her er min mand <3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2014

Dinsen

tænker også der er noget der ligner ved øjenene

Anmeld

2. april 2014

Pcokate

jlp90 skriver:

Øjne 

muligvis mund

og med den store: helt klart øjenbrynformen

Anmeld

2. april 2014

lineog4

Jeg ville umiddelbart også have sagt næsen til jeg så billedet af faren 

Men synes der er noget ved trækkene om munden ved din store datter som ligner dig. Men ellers må du jo sige som jeg siger om min mand: jeg kan se han ville have været en smuk pige for her ligner far og datter også hinanden som to dråber vand (dog ikke farverne)....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.