Hvad skal man på en god date?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
11 svar
2 synes godt om
2. april 2014

SandraXOXO

:-D Hejsa, jeg tænkte på vi kunne fortælle om gode dates og oplevelser med kæresten og måske få inspiration fra hinanden. Min mand og jeg kunne ihvertfald godt bruge lidt ideer. Og så er det jo altid sjovt at høre lidt om hvad andre har prøvet :-D Så hvad er en god date, hvordan var jeres sidste date, hvad gør i for at holde forholdet i live og opleve noget?Kom glad og skriv. <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Aabye

SandraXOXO skriver:

:-D Hejsa, jeg tænkte på vi kunne fortælle om gode dates og oplevelser med kæresten og måske få inspiration fra hinanden. Min mand og jeg kunne ihvertfald godt bruge lidt ideer. Og så er det jo altid sjovt at høre lidt om hvad andre har prøvet :-D Så hvad er en god date, hvordan var jeres sidste date, hvad gør i for at holde forholdet i live og opleve noget?Kom glad og skriv. <3

Den sidste "date" min kæreste og jeg var på, der tog vi ud og spise, og bagefter tog vi i biografen.. Det var ikke noget vildt og voldsomt.. Men det er vi ikke til.. Vi sad bare og hyggede os stille og roligt på denne her restaurant, og hyggede os med filmen bag efter.. 

Det var første gang i 16 mdr vi havde haft en "fri aften".. 
Og det var ret tiltrængt..  

Børnene blev passet af deres mormor, hjemme i vores lejlighed, så vi kunne stå op med dem næste morgen.. 

Anmeld

2. april 2014

Marts<3

God mad! En god resturant hvor man evt kan få drinks også... Også snak om andet end børn og hverdag. Det er altid et No-go på vores sjælende dates.
Vi er måske lidt bob bob, men så kommer der også nogle sexuelle undertoner hist og pist.

Vi bor i Kbh, så vi har mange gode steder og tag hen hvor maden er god, og hvor musik, mennesker og sjov er til at finde.

Hygge og snakke er der altid på en god date.

Anmeld

2. april 2014

SandraXOXO

Aabye skriver:

Den sidste "date" min kæreste og jeg var på, der tog vi ud og spise, og bagefter tog vi i biografen.. Det var ikke noget vildt og voldsomt.. Men det er vi ikke til.. Vi sad bare og hyggede os stille og roligt på denne her restaurant, og hyggede os med filmen bag efter.. 

Det var første gang i 16 mdr vi havde haft en "fri aften".. 
Og det var ret tiltrængt..  

Børnene blev passet af deres mormor, hjemme i vores lejlighed, så vi kunne stå op med dem næste morgen.. 

Det lyder også bare skønt med middag og bio! :-D Det er en klassiker

Anmeld

2. april 2014

SandraXOXO

Marts<3 skriver:

God mad! En god resturant hvor man evt kan få drinks også... Også snak om andet end børn og hverdag. Det er altid et No-go på vores sjælende dates.
Vi er måske lidt bob bob, men så kommer der også nogle sexuelle undertoner hist og pist.

Vi bor i Kbh, så vi har mange gode steder og tag hen hvor maden er god, og hvor musik, mennesker og sjov er til at finde.

Hygge og snakke er der altid på en god date.

Vi bor på landet men ta'r også til Kbh på vores sjældne dates. Der er bare lige lidt mere at lave i en by frem for på en mark ;-) hihi.
Jeg elsker også at få en drink, god mad og bare tømme hovedet for opvask, uddannelse og børn. Det er nu meget rart ind imellem! :-D

Anmeld

2. april 2014

Dr. House

SandraXOXO skriver:

Vi "plejer" at tage ud at spise, samt i biografen. Men det sker meget sjældent, da vi er hønseforældre der ikke vil forlade ungen og reden 

Før vi blev forældre brugte vi mange dates i naturen, gåture og picnik var øverst på listen. Vi kørte også ofte rundt for at finde et godt sted at få noget lækkert at spise og bare nyde hinanden.

Anmeld

3. april 2014

SandraXOXO

Vores sidste date var lidt af en klassiker også. Nemlig en IKEAdate, med middag på Mc D :-D Det var første gang vi var ude uden børn siden vi fik knægten for tre år siden. Så det var tiltrængt. Og det var så hyggeligt med et par timer ude uden børn. :-D Mine favoritdates er nok noget aktivt, fodre ænder, stå på skøjter, ta på shopping, Tivoli, museum, i svømmehal. :-)

Anmeld

3. april 2014

SandraXOXO

Dr. House skriver:

Vi "plejer" at tage ud at spise, samt i biografen. Men det sker meget sjældent, da vi er hønseforældre der ikke vil forlade ungen og reden 

Før vi blev forældre brugte vi mange dates i naturen, gåture og picnik var øverst på listen. Vi kørte også ofte rundt for at finde et godt sted at få noget lækkert at spise og bare nyde hinanden.

Vi er bestemt ikke hønseforældre herhjemme, vi har bare ingen pasningsmuligheder til vores tre rødder ;-)
Gåture og vandreture i naturen er også bare min favorit, før vi fik børn gik vi mange spændene ture på gud ved hvor mange kilometer. Nu går vi mest på legepladsen. Hvilket jo også er super hyggeligt :-D men ikke helt det samme.

Anmeld

3. april 2014

Dr. House

SandraXOXO skriver:

Vi er bestemt ikke hønseforældre herhjemme, vi har bare ingen pasningsmuligheder til vores tre rødder ;-)
Gåture og vandreture i naturen er også bare min favorit, før vi fik børn gik vi mange spændene ture på gud ved hvor mange kilometer. Nu går vi mest på legepladsen. Hvilket jo også er super hyggeligt :-D men ikke helt det samme.

Haha nej, det giver ikke de samme sommerfugle i maven at tage en date på legepladsen 

Anmeld

8. april 2014

SandraXOXO

Er der ikke nogle andre der har lyst til at fortælle om dates med jeres søde kærester? :-D

Jeg går lidt her og drømmer om at manden får passet børnene, kommer med blomster og invitere på en lang gåtur på havnen, hvor vi kan holde i hånd og pjatte <3 åhh :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.