Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Et rejsegavekort på 20.000 til Star Tour Total urealistisk, vinder ellers aldrig noget
Et rejsegavekort på 20.000 til Star Tour Total urealistisk, vinder ellers aldrig noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Neeejjj hvor fedt! Tillykke
2721 skriver: Hvor dejligtStort tillykkeHar altid lidt gået og tænkt om der egentlig nogensinde er en reel vinder i alle de der konkurrencer jeg det rundt omkring
Hvor dejligtStort tillykkeHar altid lidt gået og tænkt om der egentlig nogensinde er en reel vinder i alle de der konkurrencer jeg det rundt omkring
-Sigrid- skriver: Tillykke Hvor/hvornår går turen hen?
Tillykke Hvor/hvornår går turen hen?
Frk.S skriver: Ej, hvor fedt. Stort stort tillykke. Er en lille smule misundelig. Hvor skal i så hen?
Ej, hvor fedt. Stort stort tillykke. Er en lille smule misundelig. Hvor skal i så hen?
Loa skriver: Så meget ved vi ikke endnu. Vi har lige fået besked i dag...Men snakken har da været på USA eller Thailand (man kan jo altid spæde lidt til selv)
Så meget ved vi ikke endnu. Vi har lige fået besked i dag...Men snakken har da været på USA eller Thailand (man kan jo altid spæde lidt til selv)
Fedt De to ville også være de steder jeg skulle hen hvis jeg pludselig fik 20.000
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128