Billeder af mine unger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
16 svar
34 synes godt om
2. april 2014

MIWULA

Så fik jeg lige lidt tid og overskud til en opdate herfra. 

Chloe er idag 18 dage og sp har været på besøg for 2 gang. Hun har taget 300 g på kun på 1 uge.  Min lille flødebaby. Så nu siger hendes vægt 3800 g og stadig 51 cm. 

Hun minder utrolig meget om sin storebror på alle punkter. Han var utrolig nem så det er jo et godt tegn. 

Vågner kun 1-2 gange om natten for at spise også står vi op omkring kl 7:30-8:00

Jamie er bare så god en storebror. Han klare det bare så godt og er meget glad for sin lillesøster.  Og er altid med når lillesøster skal ha skiftet ble. Hehe. 

Her kommer lige billedspam af mine dejlige unger. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Trekløver(:

MIWULA skriver:

Chloe er idag 18 dage og sp har været på besøg for 2 gang. Hun har taget 300 g på kun på 1 uge.  Min lille flødebaby. Så nu siger hendes vægt 3800 g og stadig 51 cm. 

Hun minder utrolig meget om sin storebror på alle punkter. Han var utrolig nem så det er jo et godt tegn. 

Vågner kun 1-2 gange om natten for at spise også står vi op omkring kl 7:30-8:00

Jamie er bare så god en storebror. Han klare det bare så godt og er meget glad for sin lillesøster.  Og er altid med når lillesøster skal ha skiftet ble. Hehe. 

Hvor er de søde begge to.

Anmeld

2. april 2014

Pige2009

Sikke nogle dejlige børn

Anmeld

2. april 2014

hekran

Lækre børn Udtaler I hendes navn på 'engelsk' eller 'fransk'?

Anmeld

2. april 2014

Fumbo

Hvor ser de dog dejlige ud begge to

Anmeld

2. april 2014

Timmner

MIWULA skriver:

Tillykke med hende.. Hvor er de skønne dine børn
Det sæde din datter sidder i ,
Er det godt. Hvor meget koster det, ? Har tænk på sådan en til min lille baby, når den kommer tip september

Anmeld

2. april 2014

MIWULA

hekran skriver:

Lækre børn Udtaler I hendes navn på 'engelsk' eller 'fransk'?

Mange tak. Det gør vi på Engelsk. 

Anmeld

2. april 2014

MIWULA

Timmner skriver:

Tillykke med hende.. Hvor er de skønne dine børn
Det sæde din datter sidder i ,
Er det godt. Hvor meget koster det, ? Har tænk på sådan en til min lille baby, når den kommer tip september

Tusind tak.  

Ja det tror jeg det blir. Altså godt. Vi har ikk sådan rigtig brugt den endnu men tænker når hun er mere vågn ved mad tid så kan hun sidde med ved bordet.  Vi har fået den i gave men mener den var på tilbud til 400 kr. 

Anmeld

2. april 2014

cwl

Mosters dejlige unger.. Elsker jer..

Gode billeder

Anmeld

2. april 2014

Clisolka

Skønne billeder! Hvor dejligt at han er så glad for lillesøster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.