Bryllupsrejse i marts (hjælp ønskes)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

Pcokate

Freyjasmor skriver:

I marts er Dubai fantatisk, just saying
Ideen med krydstogt eller de spanske øer er nu også god - så er der samtidig smuk

Men er det ikke hundedyrt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Pcokate

mogms skriver:

Vil anbefale et krydstogt, det er sådan en oplevelse at det slet ikke kan forklares.

Vi var afsted sidste år, i Karibien. Vil var godt nok en uge på en ø, dernede før selve krydstogtet. Men en uge på krydstogt, kan koste ca 6-7000 pr. person all inclusive (men obs nogle ting koster extra på skibet, men mad og drikke, minus sodavand og alkohol er gratis)

Derudover koster det evt fly tur/retur. Afhængig af hvor i tager hen. Tjek evt rcl.dk

Vi skal helt sikkert afsted igen engang. 

Vi har kigget på en del men ikke hvor der stadig er plads til lommepenge men måske dukker der noget op

Anmeld

2. april 2014

Pcokate

JulieE skriver:

Rom er fantastisk i marts måned... Alting blomstrer og der er lunt (ikke varmt) som majmåned herhjemme   Perfekt til bryllupsrejse, synes jeg 

Det lyder lækkert men lidt for koldt desværre

Anmeld

2. april 2014

FogL

Pcokate skriver:

Men er det ikke hundedyrt? 

I kan jo evt ønske jer lommepenge i bryllupsgave?
Jeg tænker at det komme an på havd man ønsker..

Anmeld

2. april 2014

Pcokate

Freyjasmor skriver:

I kan jo evt ønske jer lommepenge i bryllupsgave?
Jeg tænker at det komme an på havd man ønsker..

Det er rigtigt. Men det er et lille roligt og børnevenligt bryllup , samt det er nærmeste familie der giver de 15000,- i bryllupsrejde, så jeg tvivler på overhovedet kunne komme derop

Men når vi er færdige med at studere og alt det der, så kunne Dubai da være lækkert. Ligesom en måned i USA og/eller New Zealand

Anmeld

2. april 2014

FogL

Pcokate skriver:

Det er rigtigt. Men det er et lille roligt og børnevenligt bryllup , samt det er nærmeste familie der giver de 15000,- i bryllupsrejde, så jeg tvivler på overhovedet kunne komme derop

Men når vi er færdige med at studere og alt det der, så kunne Dubai da være lækkert. Ligesom en måned i USA og/eller New Zealand

Derop?

Well, det er ikke USA dyrt... Men kan godt forstå jer

Anmeld

2. april 2014

Pcokate

Freyjasmor skriver:

Derop?

Well, det er ikke USA dyrt... Men kan godt forstå jer

Nok op i pengegaver til ordentlig lommepenge

Men ja det er da en af de steder vi ønsker at se inden vi dør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.