Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lady-shaver! Får knopper og hæver af skrabere Til sommer kommer jeg dog til at bruge skraber på benene alligevel da det bare ER en tættere og finere babering, min shaver er i hvertfald ikk meget værd på benene af en eller anden grund.
Pigent skriver: HejHvordan fjerner i hår på ben, under armene og andre steder?Jeg bruger skraber alle steder og nogle gange lady shaver på ben, men det holder ikke lang tid. har overvejet voks.
HejHvordan fjerner i hår på ben, under armene og andre steder?Jeg bruger skraber alle steder og nogle gange lady shaver på ben, men det holder ikke lang tid. har overvejet voks.
Jeg har minimal hårvækst på kroppen, så jeg bruger bare én gangs skraber på benene. (har heldigvis ikke hår under armene)
Skraber men overvejer det der uv-noget, da voks o.l. Gør mig til en skrækslagen kylling
Jeg bruger varmvoks fra veet på benene og ellers skraberen
Jeg bruger skraber
tør ikke ikke at bruge voks
Pigent skriver: Tak for jeres svarHvilken voks vil i anbefale til de forskellig steder på kroppen?
Tak for jeres svarHvilken voks vil i anbefale til de forskellig steder på kroppen?
Veet Oriental Wax, som er den jeg bruger, kan faktisk bruges over det hele. - Ben, armhuler, bikinilinje og selv ansigtet kan den bruges til. Og så er den dejlig nem at bruge Den skal bare opvarmes i enten mikroovn eller vandbad, og spatlen der følger med fortæller hvis voksen er blevet for varm, og man lige skal vente lidt med at bruge den, så man ikke brænder sig
liten-mamma skriver: Jeg har minimal hårvækst på kroppen, så jeg bruger bare én gangs skraber på benene. (har heldigvis ikke hår under armene)
Har du aldrig haft det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128