IT-nørd skriver:
Sagen er, at jeg handler ofte på Trendsales, både som køber og sælger. Har i alle år haft udelukkende positive anmeldelser, men jeg må indrømme, at jeg nok er færdig som sælger af minde ting.
De to sidste gange jeg solgte en vare (med to måneders mellemrum) oplevede jeg, at køber fortalte, at varen aldrig kom. Jeg tilbagebetalte beløbet med det samme efter 1. gang og tænkte bare "shit happens". Det var en cap jeg solgte til 150 kr, inkl. Fik pengene og adresse via MobilePay og sendte som A-post. Efter 1 uge betalte jeg pengene tilbage.
Denne gang solgte jeg et par helt nye Miniature gummistøvler da de blev købt for små. Vi aftaler en pris på 150 kr inkl, fragten som A-brev koster 48 kr. Jeg sender støvlerne super godt pakket ind, i fredags, sender SMS om at de er sendt.
Sælgeren skrev i dag, at de stadig ikke er kommet! De burde være der allerede i lørdags da jeg lagde pakken personlig i sækken på posthuset.
Jeg er SÅ træt af, at jeg ikke brugte de sidste 10 kr og sendte støvlerne som en pakke uden omdeling (online pakkeporto er kun 60 kr indtil 5 kg)!!! Så kunne den spores.
Jeg er godt klar over, at jeg bærer ansvaret som sælger og jeg betaler selvfølgeligt tilbage, men det er så svært for mig at tro, at min forsendelse forsvinder for 2. gang på så kort tid. Jeg har aldrig aldrig prøvet det før og jeg er et meget ærligt menneske.
Andre, som oplever noget lignende?
Hvis køber betaler porto, vælger kæber jo også hvordan den skal sendes.. hvis køber fravælger at få pakken sendt som pakke å det få være købers eget ansvar.. synes klart du fremover sætter portoprisen som pakke, så du har dit på det rene..