Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LJMNA skriver: Hvornår tænker du at teste igen?
Hvornår tænker du at teste igen?
Muligvis her senere i dag
Hvad med dig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Muligvis her senere i dag Hvad med dig?
Jamen kan jo nok ikk vente helt til weekenden, så måske jeg køber en test med hjem, når jeg henter min datter fra børnehave
LJMNA skriver: Jamen kan jo nok ikk vente helt til weekenden, så måske jeg køber en test med hjem, når jeg henter min datter fra børnehave
Kan ikke helt finde ud af om jeg skal krydse for vi begge for en positiv, eller om det kun skal være mig, hvis du forstå?
Anonym skriver: Kan ikke helt finde ud af om jeg skal krydse for vi begge for en positiv, eller om det kun skal være mig, hvis du forstå?
Det SKAL kun være dig hehe
Ej vi har beskyttet os og har både en lille dreng på 11 uger og en pige på 13 mdr, jeg ønsker ikk en graviditet mere lige nu. :/
LJMNA skriver: Det SKAL kun være dig hehe Ej vi har beskyttet os og har både en lille dreng på 11 uger og en pige på 13 mdr, jeg ønsker ikk en graviditet mere lige nu. :/
Nej, det kan jeg godt se. Jeg håber din ikke komme til syne og at min bliver noget så kraftig positiv!
Har lige taget en mere
Øv det er jeg virkelig ked af.. Den skulle jo ha haft 2 streger!!
LJMNA skriver: Øv det er jeg virkelig ked af.. Den skulle jo ha haft 2 streger!!
Ja den skulle så, meeeen jeg har ikke tegn på mens, men heller ikke tegn på graviditet
Anonym skriver: Ja den skulle så, meeeen jeg har ikke tegn på mens, men heller ikke tegn på graviditet
Krydser for dig
hvilke test bruger du?
LJMNA skriver: Krydser for dig hvilke test bruger du?
Den første var fra fakta, rfsu tror jeg den hedder, og den anden er fra Lidl.
har prøvet at få 5 falsk positiv fra valmed, så dem vil jeg ikke bruge mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128