Sove med savlesmæk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.572 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. april 2014

Misser1989

Har ofte oplevet at min søn på 1 år, har sovet med sin savlesmæk ude i barnevognen. Hvad er jeres mening omkring dette?
For mig virker det logisk at den tager man af inden? Og så får den på når de kommer op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

ano14316

Misser1989 skriver:

Har ofte oplevet at min søn på 1 år, har sovet med sin savlesmæk ude i barnevognen. Hvad er jeres mening omkring dette?
For mig virker det logisk at den tager man af inden? Og så får den på når de kommer op?

Jeg tager den altid af, og bliver så irriteret på kæresten når han til tider ikke har gjort det.. Det må være ubehageligt at sove med..
Magnus er 2,5 år

Anmeld

1. april 2014

Frk.S

Vi har altid taget savlesmækken af Freja når hun skulle sove.

Anmeld

1. april 2014

Lykke:)

Misser1989 skriver:

Jeg tager dem også af. Kan ikke lide han har det på!

Anmeld

1. april 2014

Kløver

Jeg har altid taget den af, af frygt for kvælningsfare.

Anmeld

1. april 2014

Faby1989

Nu har jeg ingen børn selv, men er uddannet Pædagog om lidt, og i mit daglige arbejde med vug børn har jeg altid taget den af! Jeg synes ikke at børn skal sove med noget som kan være meget vådt rundt om halsen! Tænker at det heller ikke kan være særligt rat at sove med! + at det våde kan hurtigt blive koldt! især om vinteren ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.