Surprise Party - Heldags date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
12 svar
4 synes godt om
1. april 2014

Anonym trådstarter

Heej

Jeg er ved at arrangere et surprise party for min søster som bliver 18 år  
Men i den forbindelse er vi selvfølgelig nød til at få hende ud af døren hele dagen, så vi kan forberede maden osv. den dag, vi har desværre ikke haft mulighed for at holde det et andet sted  
Vi er så blevet enige om at hendes kæreste skal invitere hende på en heldags date, der starter med morgenmad på sengen, men det er utrolig svært at finde ud af hvad de skal lave fra middagstid og indtil kl. 18?
Det er så her at i kommer ind i billedet, har i nogle gode forslag til hvad de kan lave hele eftermiddagen?

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

AnonymMor

Anonym skriver:

Heej

Jeg er ved at arrangere et surprise party for min søster som bliver 18 år  
Men i den forbindelse er vi selvfølgelig nød til at få hende ud af døren hele dagen, så vi kan forberede maden osv. den dag, vi har desværre ikke haft mulighed for at holde det et andet sted  
Vi er så blevet enige om at hendes kæreste skal invitere hende på en heldags date, der starter med morgenmad på sengen, men det er utrolig svært at finde ud af hvad de skal lave fra middagstid og indtil kl. 18?
Det er så her at i kommer ind i billedet, har i nogle gode forslag til hvad de kan lave hele eftermiddagen?

På forhånd mange tak

Evt en tur i svømmehal efterfulgt af en god middag  

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Evt en tur i svømmehal efterfulgt af en god middag  

Min søster er ikke meget for svømmehallen, og da vi holder surprise for hende med spisning, så er spisning ikke lige det ideelle  

Anmeld

1. april 2014

livhemdrup

Biograf

museum

shoppe tur

wellnes

Anmeld

1. april 2014

StineC

Bakken åbnede i weekenden

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

StineC skriver:

Bakken åbnede i weekenden

Vi bor i jylland, så det er desværre ikke en mulighed

Vi bor omkring Kolding/Fredericia området

Anmeld

1. april 2014

NinaNymannMadsen

Biograftur
En god gå tur i en park
Forkælelse, frisør, negle og ligne.

Anmeld

1. april 2014

Faby1989

Kellers Park i vejle er mega lækkert! Det er dejlig afslapning og forkælelse !  

Anmeld

1. april 2014

Mor Christa

De skal da på en lege-date i Legoland  

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

NinaNymannMadsen skriver:

Biograftur
En god gå tur i en park
Forkælelse, frisør, negle og ligne.

Jeg har også selv tænkt på biografen, men der går bare ikke rigtig nogen film på det tidspunkt som hun vil se  

Gå tur i en park eller på stranden bliver også en del af planen, men det kan man ikke rigtig få hele eftermiddagen (5 timer) til at gå med

Jeg skal også tænke på hvor dyrt det er, for der er ikke nogen af os der har helt vildt mange penge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.