aprilsnar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
19 svar
33 synes godt om
1. april 2014

Kay

Har i lavet nogle gode i år?

Jeg overvejer at skrive at jeg er gravid og se hvor mange der tror det er aprilsnar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Sabone

Jeg skrev på facebook, at Andreas på snart 6 mdr. skulle være storebror og lagde et scanningsbilled ind 

Anmeld

1. april 2014

Kay

Sabone skriver:

Jeg skrev på facebook, at Andreas på snart 6 mdr. skulle være storebror og lagde et scanningsbilled ind 

Var der nogle der hoppede på det? Eller er det rigtigt?

Anmeld

1. april 2014

lineog4

Har prøvet gravid for 2 år siden - skrev bare jeg var kommet i 4. Mnd og to mnd efter blev jeg stadig spurgt om det. 

Men i år meldte jeg ud at vi flytter teltpælene til Italien fordi min kære husbond havde fået et godt tilbud.... en del hoppede på den :-)

Anmeld

1. april 2014

livhemdrup

Har ingen lavet men modtog en på skole intra fra skole inspektører og jeg hoppede i med begge ben. 

Det har længe været en kendt sag at kommunerne er pressede økonomisk. Som konsekvens heraf besluttede byrådet i R....... Kommune i går at frasælge Sort eskolen. Det betyder i praksis, at Sorte skolen  går fra at være en folkeskole til at blive en privatskole, når den bliver solgt. Jeg har her til morgen haft de første købere i telefonen, så jeg tror, at handlen hurtigt bliver afsluttet - formentlig til 1. august. For jer som forældre vil det betyde, at I selv skal betale omkostningen ved at have jeres barn gående på Sorte skolen, hvilket er ca. 41.000 kr. om året, samt at jeres barn skal bære skoleuniform. Jeg kan endnu ikke sige noget om hvorvidt personalet og vi i ledelsen beholder vores job. Fortsat god 1. april. Med venlig hilsen Peter aprilsnar

denne her fik jeg. Og læste ikke aprilsnar. Blev vare total åh nej og skal de nu skifte skole osv 

Anmeld

1. april 2014

L&V

Nu har jeg de sidste par år skrevet jeg var gravid og ja det var jeg jo så os så i år valgte jeg igen den ærlige vej og skrev at jeg er gravid:-)Men ja fik da lige et par beskeder i indbakken om det nu os ku passe at vi ik sku annoncere en ny i år:-)

Anmeld

1. april 2014

M&N

Kay skriver:

Har i lavet nogle gode i år?

Jeg overvejer at skrive at jeg er gravid og se hvor mange der tror det er aprilsnar

Vi var til kønsskanning idag og har derfor lagt et billede op med pigetøj - tror folk tror på os, da der ikke har været nogen som har skrevet noget på opslaget men min veninde måtte lige sikre sig om det var en aprilsnar eller ej over chatten

Anmeld

1. april 2014

Kay

nu har jeg skrevet at jeg er gravid... alle indtil videre tror på det... 

Anmeld

1. april 2014

Louise H.

Jeg har skrevet 14+ 1 på fb, ingen aprilsnar og er heller ikke gravid

Forklaringen er at vi er i uge 14 og det er tirsdag

Anmeld

1. april 2014

esioul

Jeg forstår slet ikke man joker omkring en ting som graviditet.

Men det er nok fordi det rammer hårdt, når man selv er/har været fanget i behandling.

Men det er bare min holdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.