Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. april 2014

Anonym trådstarter

Årh... ja.. jeg har været single længe (like forever) har en skøn søn, og er nu begyndt at date denne søde fyr.. da vi efter vi havde set hinanden en del gange, gerne vil være intime, drillede komdomet VIRKELIG, turn off for ham.. bogstaveligt talt... og det faldt jo af hele tiden...

nå jeg skal jo så begynde p-piller denne mdr ved forventet mens, men nu er jeg bare SKIDE bange for om jeg er gravid.. haha... meget underligt, men plejer at pletbløde ugen op til, og der er intet lige nu... det freaker mig out... er jeg gravid har jeg slet ikke lyst til at fortælle ham det og tage den medicinske abort for mig selv, da jeg gerne vil fortsætte med at se ham og frygter at det vil ødelægge det hele (tror det bunder ud i at jeg fik al skyld for sønnens graviditet mm) ...

hvor længe vil i desuden se en fyr før i vil kaste kortet og spørge om det skal være jer?? (ikke kærester, men i ved.. om man skal prøve at bygge videre og ikke se andre (gør jeg ikke) )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Anonym trådstarter

1. april 2014

PernilleogLouis

Hvis jeg ser en så forventer jeg faktisk at de ikke ser andre - heller ikke i begyndelsen hvor man er ved at finde ud af om det skal være noget...

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Hvis jeg ser en så forventer jeg faktisk at de ikke ser andre - heller ikke i begyndelsen hvor man er ved at finde ud af om det skal være noget...

Det gør jeg heller ikke.. men han hat kun været single  nogle mdr. Håber da han ikke ser andre, for har lagt ud med at jeg ikke er typen der dater flere på 1 gang.. vil bare heller ikke kvæle ham med at ligge alle mulige krav fra start

Anmeld

1. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det gør jeg heller ikke.. men han hat kun været single  nogle mdr. Håber da han ikke ser andre, for har lagt ud med at jeg ikke er typen der dater flere på 1 gang.. vil bare heller ikke kvæle ham med at ligge alle mulige krav fra start

Jeg tror ikke man skal have forventninger om den slags, så må man italesætte det. For det kan godt være han ved du ikke er typen det dater flere på en gang, men at han ikke har noget problem med det. 

Og jeg ville heller ikke kræve det så tidligt i forløbet, som fu selv skriver. 

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg tror ikke man skal have forventninger om den slags, så må man italesætte det. For det kan godt være han ved du ikke er typen det dater flere på en gang, men at han ikke har noget problem med det. 

Og jeg ville heller ikke kræve det så tidligt i forløbet, som fu selv skriver. 

nej det ved jeg og derfor jeg ikke gør det... men hvornår kan man tage snakken??? når man har set hinanden i 3 mdr??? eller??? har svært ved det... 

Anmeld

2. april 2014

Pige2009

Jeg synes, man skal tage snakken, hvis man selv føler behov for det. Åbenhed er vigtigt og det er jo ærgeligt, hvis man ender med at have spildt tiden, hvis ikke den anden part ligger noget seriøst i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.