Hvordan har jeres kroppe reageret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. april 2014

mpr

Var på pergotime sidste måned 2 piller i 5 dage.. - Ingen bivirkninger overhovedet hvilket var rigtig dejligt ud over at mine æggestokke gjorde ondt fordi de var på overarbejde

Denne gang har jeg så fået lidt højere dosis nemlig 3 piller i 5 dage, og har bare haft den sygeste kvalme hvis jeg ikke får spist ret hurtigt efter jeg er stået op, og de mest utrolige hede og kulde ture igennem nattene... Synes da det er ærgerligt at jeg skal reagere sådan.. SKal allerede scannes på torsdag på 10 dagen da de ikke tør vente med at scanne mig til 14 dagen som det ellers ville være blevet... Sidst på 2 piller modnede jeg et æg og fik ægløsning af mig selv, men det var først på 22 dagen jeg fik ægløsning hvilket var lidt sent i forhold til hvad de gerne ville have.. Nu må vi så se om det er gået hurtigere denne gang for man kunne jo se sidst at jeg reagerede på pergotime

Men hvad er folks erfaring med at få 3 piller ? Gode eller dårlige For det ville jo være træls hvis man røg i modsatte grøft og fik overproduceret for mange æg.. :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Lillemy

Jeg har været igennem seks inseminationer på pergotime hver gang, men jeg har aldrig fået mere end én om dagen- til gengæld har jeg oplevet både vilde hedeture og det hele af den ene- men det har været lidt forskelligt fra gang til gang....

Anmeld

5. april 2014

et-ønske

Jeg har kun prøvet det med 2 piller, min krop kan ikke lide pergotime den opfører sig som om den er blevet gravid - kvalme, brystspændinger, træthed, hovedpine og ret mange mens smerter.... Derudover så danner jeg cyster af pergotime og ikke nogle brugbare æg. Eller det vil sige - sådan var her anden gang.
Første gang blev jeg gravid i første hug med pergotime - men kan ikke huske hvordan jeg havde det, for det er 9 år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.