Ægløsning nu eller om nogen dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.463 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. april 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

igår da jeg var på wc opdagede jeg at mit udflåd var gennemsigtigt og det kunne strækkes langt i mellem mon tommelfinger og pegefinger, vi sexede så igår eftermiddags, men manden trak sig ud af mig i mens hans kom , jeg gik på wc bagefter og tissede, Idag når jeg tjekker mit udflåd er det helt Hvidt og mine finger glider i "gennem" det, jeg har så prøvet og lave det med et glas vand også komme noget at mit udflåd ned i det , men noget af det klumper sig sammen og noget bliver opløst,

mot it spørgsmål er så, havde jeg ægløsning igår,? Og hvad er det som har klumpet sig sammen og hvad er set som bliver opløst? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Lrm

Jeg vil prøve med æl test... 

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

Har prøvet dem men er en hat til at bruge dem, men har bare læst at når man har det der udflåd der er ligesom rå æggehvide så har man ægløsning , også er det jeg er i tvivl for har kun haft det i en dag , , der var ingen ting i søndags og heller ingen ting af det i dag , det var der kun igår 

Anmeld

1. april 2014

Lrm

Så var det måske æl.. Har heller ikke styr på det desværre... 

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

Det nemlig også det jeg tænker, har aldrig oplevet det før nemlig, skal sige at jeg smed mine mini piller den 12/3 og har endnu ikke haft skyggen af mens , så ved hellere ikke hvornår min ægløsning skal komme, 

tænker så også hvor stor chance er der for jeg evt kan blive gravid nu hvor han trak sig ud i mens han kom

Anmeld

1. april 2014

Lrm

Det var da også øv han gjorde det!! Men man kan jo blive gravid af præ sperm!!

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

Ja det synes jeg også det var, men nu må vi se  

har  heller ikke oplevet  før at få den der murren , stikkene fornemmelse lidt tid efter samleje , det fik jeg nemlig også igår, og Idag er jeg total øm forneden samt at den der murren kommer og går hele tiden , synes det er underligt, især fordi den 21/3 fik jeg den der murren dom om mens var på vej, men ingen mens :/ også kom det der æggehvide udflådy igår , synes min krop er underlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.