Hvornår begyndte dit barn at smile?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
17 svar
17 synes godt om
31. marts 2014

Anonymo

Min sp. spurgte mig for et par dage siden om vi havde set et smil endnu, min datter bliver 4 uger på torsdag og har kun set noget der minder om luft der sad forkert 

Jeg glæder mig helt vildt til at se et ægte smil fra hende! 

Hvornår begyndte jeres børn at smile? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

AnthonsMor

Norit skriver:

Min sp. spurgte mig for et par dage siden om vi havde set et smil endnu, min datter bliver 4 uger på torsdag og har kun set noget der minder om luft der sad forkert 

Jeg tror Anthon var en 3-4 uger da han smilede første gang Jeg husker det ikke helt præcist, måske også senere

Anmeld

31. marts 2014

Happiness

Nikoline er 5 uger nu, og vi ser kun de der "smil" der kommer i søvne eller når hun presser

Ifølge min SP er det vidst meget normalt at de er 5-6-7 uger før første bevidste smil.

Mener min søn var 4-5 uger.

Anmeld

31. marts 2014

M&J87

22 dage <3 og det var det bevidste smil

Anmeld

31. marts 2014

Anonymo

Nå okay, jeg må væbne mig med tålmodighed 

Er bare bange for jeg misser det - jeg sidder og stirre på hende konstant, haha 

Anmeld

31. marts 2014

Victoria2013

Tror min datter var 4-5 uger da hun så småt begyndte at smile bevidst

Anmeld

31. marts 2014

Muffinmus

Børn kan smile tidligt, det er søde træk Inger fordi de kan...det beviste smil kommer omkring 6-8 ugers alderen 

Anmeld

31. marts 2014

BigHope13

Norit skriver:

Thor var 5-6uger og følte at han smilte bevidst da han var omkring 7 uger, der var det tydeligt at se han smilte når han fik øje på mig eller hans far. Han var meget sparsom med dem det første stykke tid men de er kommet tifold igen

Anmeld

31. marts 2014

Lykke:)

Norit skriver:

Tror min søn var 7 uger da han smilede helt bevidst
Glæd dig! Det var fantastisk!

Anmeld

31. marts 2014

Frk. Petersen

MariaE skriver:

Børn kan smile tidligt, det er søde træk Inger fordi de kan...det beviste smil kommer omkring 6-8 ugers alderen 

Min SP sagde at det hed hilsesmilet det kommer når de som regel er mellem 4-6 uger..
Min datter var præcis en måned hvor hun smilte stort til både mig og SP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.