Billeder fra min gravid-fotografering ! Spam ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Karina84

Jeg kan rigtig godt li dine billeder, og som andre ogsaa skriver, det hvor din kæreste mysser maven 

Dog forstaar jeg ikke helt hvorfor han ikke har nogen t-shirt paa? Kunne maaske forstaa det hvis du var ogsaa stod uden top paa og det saa var saadan nogle billeder. 

Men ja, det er nok bare mig  Og hvor er du bare smuk gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Karina84 skriver:

Jeg kan rigtig godt li dine billeder, og som andre ogsaa skriver, det hvor din kæreste mysser maven 

Dog forstaar jeg ikke helt hvorfor han ikke har nogen t-shirt paa? Kunne maaske forstaa det hvis du var ogsaa stod uden top paa og det saa var saadan nogle billeder. 

Det samme tænker jeg tit når jeg ser mændene uden t-shirt på. Har aldrig forstået hvorfor de ingen t-shift skal have på?? 

Anmeld

31. marts 2014

Mie89

Karina84 skriver:

Tusind tak ! 

Først havde min kæreste også trøje på, men fotografen foreslog at han tog den af (og nævnte et eller andet med lys/kontraster/andet ) så det gjorde vi 

Og som jeg hører det fra bekendte, så har mange fotografer bare et eller andet med nøgenhed  Han forsøgte også at overtale mig til at jeg skulle være topløs eller i bh - men det sagde jeg nej til .. 

Anmeld

31. marts 2014

Lykke:)

Mie89 skriver:

Ja, jeg kan simpelthen ikke lade være med at dele disse fantastiske billeder jeg har fået taget med jer ! 

De har ikke rigtig været igennem photoshop endnu, så i må lige se bort fra strækmærkerne 

De er taget da jeg var 37+5 !

Smid gerne en kommentar om hvilke I synes der er bedst ! Mangler lidt andres øjne, i forhold til hvilke vi skal have fremkaldt ! 

Fantastiske billeder!!!!

Personligt er jeg helt vild med dem hvor din kæreste med er på. I oser begge af lykke!

Anmeld

1. april 2014

FrkZier

Mie89 skriver:

Ja, jeg kan simpelthen ikke lade være med at dele disse fantastiske billeder jeg har fået taget med jer ! 

De har ikke rigtig været igennem photoshop endnu, så i må lige se bort fra strækmærkerne 

De er taget da jeg var 37+5 !

Smid gerne en kommentar om hvilke I synes der er bedst ! Mangler lidt andres øjne, i forhold til hvilke vi skal have fremkaldt ! 

super flotte billeder, synes faktisk de alle er rigtig fine, men er specielt vild med det i lidt brunlig nuance hvor din kæreste står bag dig og i begge holder på maven hånd i hånd

og så er jeg generelt bare glad for sorte silhuet billeder

Anmeld

1. april 2014

Troldemommi

Flotte billeder, du har sådan et smil/grin der smitter 

Monica 

Anmeld

2. april 2014

LuQa

Super flotte billeder i ser rigtig lykkelige ud er også lige nødt til at høre hvor du har købt dine jeans ? de er super fede

Anmeld

2. april 2014

MorDk

Skønne billeder - Virkelig!! Så livsbekræftende!

Anmeld

2. april 2014

LMX

Du er bare så tæskelækker altså 

Anmeld

2. april 2014

Mie89

LuQa skriver:

Super flotte billeder i ser rigtig lykkelige ud er også lige nødt til at høre hvor du har købt dine jeans ? de er super fede

Tusind tak ! 

Bukserne er fra HogM mama - er også selv ret vild med dem! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.