Vendeforsøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
6 svar
4 synes godt om
31. marts 2014

Line8700

Lillepigen vender ikke som hun skal og er i uge 37 om 2 dage. Derfor skal jeg til vendeforsøg på onsdag, og er faktisk ikke så nervøs for selve vendeforsøget, men hvad nu hvis de ikke kan vende hende, eller de vender hende og hun så blopper rundt igen. Skal jeg så vælge at føde "normalt" til trods for at det bliver mere kompliceret, og har læst at halvdelen af fødslerne, hvor barnet vender forkert ender i KS alligevel.
Ville bare være rigtig ked af at skulle have KS, da vi har en søn på halvandet i forvejen, og alle de komplikationer som kan komme i forbindelse med et KS bagefter.
Min hjerne kører på højtryk i forvejen, fordi der jo ikk er så lang tid tilbage inden hun kommer, og så kommer det her oveni.
Er der nogen som har erfaringer med vendeforsøg, både gode og dårlige. Og har hørt at det skulle gøre ondt, er det rigtigt eller hvad?
Tror at det hele bliver bedre efter på onsdag, for så ved jeg hvad jeg skal forholde mig til..
Håber at der er nogen som kan hjælpe med nogle gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Marts<3

Jeg opper lige for dig Håber der lykkes, og alt foreløber sig godt.

Anmeld

31. marts 2014

4kløver

Jeg fik sidst. Og jeg synes det gjorde sindsygt ond. Men han sad også godt fast. Jeg fik blå mærker fra lægen finger og lille mand fik stress. Så mit gik ikke som jeg havde håbet.  

Anmeld

31. marts 2014

Fine_007

Line8700 skriver:

Lillepigen vender ikke som hun skal og er i uge 37 om 2 dage. Derfor skal jeg til vendeforsøg på onsdag, og er faktisk ikke så nervøs for selve vendeforsøget, men hvad nu hvis de ikke kan vende hende, eller de vender hende og hun så blopper rundt igen. Skal jeg så vælge at føde "normalt" til trods for at det bliver mere kompliceret, og har læst at halvdelen af fødslerne, hvor barnet vender forkert ender i KS alligevel.
Ville bare være rigtig ked af at skulle have KS, da vi har en søn på halvandet i forvejen, og alle de komplikationer som kan komme i forbindelse med et KS bagefter.
Min hjerne kører på højtryk i forvejen, fordi der jo ikk er så lang tid tilbage inden hun kommer, og så kommer det her oveni.
Er der nogen som har erfaringer med vendeforsøg, både gode og dårlige. Og har hørt at det skulle gøre ondt, er det rigtigt eller hvad?
Tror at det hele bliver bedre efter på onsdag, for så ved jeg hvad jeg skal forholde mig til..

Jeg er én af dem, som har en rigtig vellykket vending bag mig.. jeg fik vendt min søn, da jeg var i uge 38. Det gjorde på ingen måde ondt - jeg vil betegne det som ubehag, men ikke som smerte. Derudover oplevede jeg, at de holdt super godt opsyn med min søn undervejs..

Min søn poppede ikke tilbage igen, men fik af vide, at jeg ville blive tilbudt ét til vendingsforsøg, hvis det var.

I forhold til sædefødsel, var min jordemoder ikke super foretaler, da jeg var førstegangsfødende, til gengæld ville hun anbefale det til alle kvinder, som ellers har en normal fødsel bag sig, og som gerne vil føde selv.

Anmeld

31. marts 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Brug det eller ej.

Jeg var til vendingsforsøg i uge 35 + ?? og det gik ikke ...

Jeg valgte at føde almindeligt.. med risiko for KS.. 
Og jeg fødte helt naturligt.. uden nogle komplikationer eller bedøvelse eller noget som helst,. (og jeg var førstegangsfødende)

Så det kan godt lade sig gøre  Pøj pøj med det 

Anmeld

31. marts 2014

Line8700

Marts<3 skriver:

Jeg opper lige for dig Håber der lykkes, og alt foreløber sig godt.

Mange tak-

Laver en opdate når jeg har været til vendings forsøg onsdag

Anmeld

31. marts 2014

Line8700

Tak for jeres erfaringer. Håber at det lykkes at vende hende
Laver en opdate onsdag om hvordan det er gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.