Min sovetryne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
14 svar
21 synes godt om
31. marts 2014

Noahmor

Efter min søn er startet i børnehave og ikke sover til middag mere, falder han i søvn på de mærkeligste steder og tidspunkter. Må jeg også se billeder af jeres sovetryner? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

LeneKE

Noahmor skriver:

Efter min søn er startet i børnehave og ikke sover til middag mere, falder han i søvn på de mærkeligste steder og tidspunkter. Må jeg også se billeder af jeres sovetryner? 

Hvor er han sød 

Anmeld

31. marts 2014

Noahmor

LeneKE skriver:

Hvor er han sød 

Tak. 

Anmeld

31. marts 2014

mommy1991

Leander sover godt nok i en seng, er også kun 8 mdr, men sover i nogle sjove stillinger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2014

Chewy

Hvor er han sød! Åha ja, det er hårdt at være en lille gut og starte i Børnehave. Har godt nok ingen billeder af det, men min søn på knap 3 falder ofte i søvn på vej hjem i bilen, og så sover han til næste morgen Det er så vildt hvad det nye liv i BH går ved dem

Anmeld

31. marts 2014

Noahmor

emmagirl skriver:

Leander sover godt nok i en seng, er også kun 8 mdr, men sover i nogle sjove stillinger

Hvor er han sød! Det er imponerende de stillinger de kan sove i. 

Anmeld

31. marts 2014

Noahmor

Chewy skriver:

Hvor er han sød! Åha ja, det er hårdt at være en lille gut og starte i Børnehave. Har godt nok ingen billeder af det, men min søn på knap 3 falder ofte i søvn på vej hjem i bilen, og så sover han til næste morgen Det er så vildt hvad det nye liv i BH går ved dem

Tak. Ja, men kan godt forstå at de bliver trætte. Bare støjniveaet kan gøre mig træt. 

Anmeld

31. marts 2014

Clisolka

Hihi hvor er han sød!

Bella har også i løbet af de sidste par uger stoppet sin middagslur i børnehaven, men hun når dog at lægge sig på sofaen inden 

Anmeld

31. marts 2014

Noahmor

Babymor1013 skriver:

Hihi hvor er han sød!

Bella har også i løbet af de sidste par uger stoppet sin middagslur i børnehaven, men hun når dog at lægge sig på sofaen inden 

Ja, så langt når Noah ikke. 

Han kan endda falde i søvn, mens vi snakker sammen. 

Anmeld

31. marts 2014

Clisolka

Noahmor skriver:

Ja, så langt når Noah ikke. 

Han kan endda falde i søvn, mens vi snakker sammen. 

Haha dét har jeg endnu ikke prøvet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.