pris for denne tattovering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
11 svar
10 synes godt om
31. marts 2014

bobbles

Har fundet den fedeste tatto jeg gerne vil have, nogen der kunne komme med et gæt på hvad den ca ville koste?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

siw84

Den der vil jeg skyde på at de vil lave på time pris. Ved selvfølgelig ikke hvor lang tid den vil tage med de fugle.
Men de flest tatovører taget 800-1000 kr i timen.
Men vil da klart anbefale dig at gå ned til den tatovør du vil hos og hør dem ad.

Anmeld

31. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

og husk at kigge efter om de er medlem af dansk tattovørlaug

Så er du garanteret at de følger med i regler og rent faktisk har en form for uddannelse indenfor at lave det...

Anmeld

31. marts 2014

Muffinmus

Flote tekst...men en gammel kollega fik lavet fuglene næsten magen til, nu 15 år efter ligner det sorte klatter fordi huden konstant ændrer sig med årene. Man kan kun se snærten af det engang har været fugle. Så teksten ville jeg vælge, men ikke fuglene, så hellere en stor fugl med flotte detaljer end 10 sorte klatter. Men det er bare min mening og den erfaring jeg har med de små fugle

Anmeld

31. marts 2014

AnonymMor

bobbles skriver:

Har fundet den fedeste tatto jeg gerne vil have, nogen der kunne komme med et gæt på hvad den ca ville koste?

vil skylde på et sted mellem 1000-2000 kr. 

Anmeld

31. marts 2014

Papillon

MariaE skriver:

Flote tekst...men en gammel kollega fik lavet fuglene næsten magen til, nu 15 år efter ligner det sorte klatter fordi huden konstant ændrer sig med årene. Man kan kun se snærten af det engang har været fugle. Så teksten ville jeg vælge, men ikke fuglene, så hellere en stor fugl med flotte detaljer end 10 sorte klatter. Men det er bare min mening og den erfaring jeg har med de små fugle

Åh gud, nu glæder jeg mig da slet ikke til at se mine små fugle om 12-13 år 

Til trådstarter, jeg ville gætte på 1500 kr.

Anmeld

31. marts 2014

E.J.mor.

bobbles skriver:

det svært at sige,men de sætter et ur efter hvor lang tid det tager,jeg fik lavet en på 40 min det kostet 800 kr og det var en tekst på 17 bokstaver på min arm,,,vil tro din tager en del længere tid m de fugle der nok to timer tror du kommer op på 2500 kr svært at sige

Anmeld

31. marts 2014

GUSO

Smuk smuk jeg vil gætte på imellem 2 og 3000 alt afhængig af hvor du får den lavet det er jo ikke alle steder der er lige dyre/billige

Anmeld

1. april 2014

LinLin

Jeg tænker 2-3000 kr...
Der er jo alligevel mange detaljer i fuglene omrids plus de er helt sorte og ikke bare "gråtone" (uh det kommer til at klø )

Anmeld

1. april 2014

MorDk

1200-2000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.