Trusser efter PKS?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
10 svar
3 synes godt om
30. marts 2014

mortilmange

Jeg skal ha PKS om et par måneder, og er så småt ved at pakke tasken. Men hvilket slags trusser brugte I efter  ks?

Jeg har indtil videre kun hipsters, og tror næppe de vil være særlig behagelige efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

charlottekri

Løse mormortrusser

Anmeld

30. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg brugte bare mine normale trusser. Jeg går også kun med hipsteres, og det var slet ik noget problem!

Dog brugte jeg mine graviditets bukser ca den 1 1/2-2 mdr'er efter, selvom jeg sagtns ku passe mine alm bukser efter 1 uge, men de sad nærmest lige i aret, hvilket var ret generede! Vh stine

Anmeld

31. marts 2014

Isabella_mor

Jeg hapsede de der netunderbukser med fra sygehuset. Så jeg havde til en lille uges tid, og derefter brugte jeg hipsters. 

Anmeld

31. marts 2014

Clisolka

Isabella_mor skriver:

Jeg hapsede de der netunderbukser med fra sygehuset. Så jeg havde til en lille uges tid, og derefter brugte jeg hipsters. 

Det samme gjorde jeg! 

Anmeld

31. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mortilmange skriver:

Jeg skal ha PKS om et par måneder, og er så småt ved at pakke tasken. Men hvilket slags trusser brugte I efter  ks?

Jeg har indtil videre kun hipsters, og tror næppe de vil være særlig behagelige efter

Hipsters var no go her... Av av de sad lige ved aret. Jeg brugte mormor trusser

Anmeld

31. marts 2014

Maja88

De store bokseshorts man fik der...der skal være plads til et STORT bind..

derefter brugte jeg sømløse hipsters fra pieces.. de bedste hipsters i VERDEN

Anmeld

31. marts 2014

Lykke:)

mortilmange skriver:

Helt normale trusser

Anmeld

31. marts 2014

MetteS81

mortilmange skriver:

Som en anden skriver, så er de elastiske sømløse hipsters fra Pieces VIRKELIG gode...også når du er gravid  Jeg skal helt sikkert have dem med når jeg skal have PKS...strammer ingen steder og kan sagtens trækkes op over arret  

Anmeld

31. marts 2014

lycly

mortilmange skriver:

Jeg brugte hipsters De går lige akkurat op over arret. Desuden er man følelsesløs omkring arret, det er indvendig det gør ondt, så man behøver ikke de der kæmpe højtaljede mormor trusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.