Jeg er er fri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Swerg skriver:

Stærkt gået. 

Skulderklap herfra ! 

Held og lykke! 

Tak Det er dejligt med opbakning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Anonym trådstarter

smølfine skriver:

God vind med dit nye liv, må solen atter skinne på dig og din søn 

Tak, tror denne sommer blir den bedste ever!

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Tillykke 

Jeg håber at du får indfriet dine drømme

Min drøm er lige om hjørnet, tak

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

Held og lykke med dit nye liv.

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

Anmeld

30. marts 2014

Camilla <3

Anmeld

30. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har fået en bolig i det næsten umulige sted, København...

Jeg er fri snart... Jeg er fri for at leve i et mareridt af et forhold. Væk fra en mand der ikke længere kigger på mig med et rart blik, væk fra en mand som dagligt piller mig ned -trin for trin, væk fra en mand der er holdt op med at røre mig, væk fra en mand som har gjort mig til et vrag og væk fra verdens mest nærig mand...

Jeg har været en smuk slank pige. Men nu er jeg buttet, grim og ligner en taber...

Jeg har et smukt hjem pakket væk i kasser. Glæder mig til at åbne dem, skabe MIT hjem og de rammer for min søn vi begge fortjener. Jeg starter nu uddannelse hvor jeg kan blive lykkelig...

Glæder mig at se mine forældre og søskende i øjne, og love dem at jeg er okay. Ligenu lyver jeg nemlig om det... Jeg skal tabe mig 15 kilo og igen være smuk...
Jeg lover at jeg opretter en tråd med billeder af mig og mit hjem når jeg er ovenpå igen...

Tak fordi du læste med....

Dejligt

held og lykke med dit nye spændende liv

Anmeld

30. marts 2014

tarkoflen

Godt gået at du passer på dig selv og din søn og gør hvad der er nødvendigt for at l får det godt

Rigtig meget held og lykke med jeres nye gode liv

Anmeld

30. marts 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg har fået en bolig i det næsten umulige sted, København...

Jeg er fri snart... Jeg er fri for at leve i et mareridt af et forhold. Væk fra en mand der ikke længere kigger på mig med et rart blik, væk fra en mand som dagligt piller mig ned -trin for trin, væk fra en mand der er holdt op med at røre mig, væk fra en mand som har gjort mig til et vrag og væk fra verdens mest nærig mand...

Jeg har været en smuk slank pige. Men nu er jeg buttet, grim og ligner en taber...

Jeg har et smukt hjem pakket væk i kasser. Glæder mig til at åbne dem, skabe MIT hjem og de rammer for min søn vi begge fortjener. Jeg starter nu uddannelse hvor jeg kan blive lykkelig...

Glæder mig at se mine forældre og søskende i øjne, og love dem at jeg er okay. Ligenu lyver jeg nemlig om det... Jeg skal tabe mig 15 kilo og igen være smuk...
Jeg lover at jeg opretter en tråd med billeder af mig og mit hjem når jeg er ovenpå igen...

Tak fordi du læste med....

Anmeld

30. marts 2014

GUSO

Ønsker dig alt held og lykke på din vej.. til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.