Ekskærestens mor kommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
4 svar
2 synes godt om
30. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej

jeg har lige brug for at få luftet ud i tankerne.

Min ekskæreste, (faderen til vores ufødte barn) og jeg er stille og roligt begyndt at snakke sammen igen. Hvilket faktisk er meget rart, specielt af hensyn til den lille nye der kommer om ikke så længe. 

Jeg fandt ud af at hans mor ikke har vist at jeg er gravid før for ca 3 uger siden. Så jeg har inviteret hende til kaffe i dag. Jeg havde som sådan ikke noget problem med hende inden eks'en og jeg gik fra hinanden, men jeg må indrømme at jeg er lidt nervøs for "mødet" i dag. 

Nogen gode råd til at holde styr på nervøsiteten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej

Min ekskæreste, (faderen til vores ufødte barn) og jeg er stille og roligt begyndt at snakke sammen igen. Hvilket faktisk er meget rart, specielt af hensyn til den lille nye der kommer om ikke så længe. 

Jeg fandt ud af at hans mor ikke har vist at jeg er gravid før for ca 3 uger siden. Så jeg har inviteret hende til kaffe i dag. Jeg havde som sådan ikke noget problem med hende inden eks'en og jeg gik fra hinanden, men jeg må indrømme at jeg er lidt nervøs for "mødet" i dag. 

De fleste mødre bliver glade når de skal til at være bedsteforældre, så mon ikke også din "svigermor" bliver det 

Monica 

Anmeld

30. marts 2014

M (:

Anonym skriver:

Hej

Håber mødet gik godt. 

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

Nu kan vi jo slet ikke vide hvordan den kommende farmor tænker om det hele. Men mon ikke hun er glad for det som de fleste bedsteforældre?

Jeg tænker lidt, at en bekymring hun kan have er om hun bliver en del af barnets liv, når nu du og faren ikke er sammen længere.
Så måske du skal sørge for at gøre hende klart at du gerne vil have hende som en del af barnets liv.

Anmeld

30. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Håber det er gået godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.