Hvem skal være forlover?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

Frk.S

Enig med de andre.... det skal i helt selv bestemme.
I skal vælge ud fra hvad i føler.... ikke ud fra hvad andre synes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Min kæreste og jeg skal giftes og har lidt problemer med planlægning og udvælgelse af personer.

Min kæreste har en lillebror, som vi da ser, men vi lever lidt forskellige liv og han prioriterer ikke familien vanvittig meget. Vi ser ham ikke så tit. Der er 5 år mellem dem, så man kan sige at de er vokset lidt fra hinanden. Dog vil det betyde alverden for ham at blive forlover.

Derudover har min kæreste en god kammerat. Vi ses vel med ham og hans kæreste én gang om ugen. Han er en person, som altid har været i begge vores liv, men i perioder mere end andre.
Jeg ved at det er ham der står for planlægningen af min mands polterabend.

For min kæreste vil det være naturligt at vælge sin bror, fordi han kun har én søskende og ingen kan blive fornærmet, men tror nu alligevel at han er i tvivl. Han er klart tættest med kammeraten, men vil jo ikke skuffe nogen.

Hvem skal han vælge?

Jeg har stemt blankt, da jeg mener, det er helt op til din kæreste at træffe valget. Jeg vil så også sige, at selv de nærmeste venner KAN glide fra hinanden i årenes løb, mens de fleste bevarer forbindelsen til deres søskende. 

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

MediaAnarchy skriver:

Brormand som forlover og kammerat som toastmaster?
Eller omvendt måske

Så har de begge en rolle i brylluppet.

Ingen af dem er sådan rigtig gode bud på toastmaster

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg har stemt blankt, da jeg mener, det er helt op til din kæreste at træffe valget. Jeg vil så også sige, at selv de nærmeste venner KAN glide fra hinanden i årenes løb, mens de fleste bevarer forbindelsen til deres søskende. 

Ja du har helt ret. Venner kommer og går, men familien er man lidt bundet til. Dog forestiller jeg mig at vi vil have dem i vores liv for altid. De bor i samme by som os - vi har jævnaldrende børn, som skal gå i institution sammen + senere skole og vi har kendt hinanden så længe at vi nærmest er en del af hinandens familier!

Anmeld

30. marts 2014

M &.I

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg skal giftes og har lidt problemer med planlægning og udvælgelse af personer.

Min kæreste har en lillebror, som vi da ser, men vi lever lidt forskellige liv og han prioriterer ikke familien vanvittig meget. Vi ser ham ikke så tit. Der er 5 år mellem dem, så man kan sige at de er vokset lidt fra hinanden. Dog vil det betyde alverden for ham at blive forlover.

Derudover har min kæreste en god kammerat. Vi ses vel med ham og hans kæreste én gang om ugen. Han er en person, som altid har været i begge vores liv, men i perioder mere end andre.
Jeg ved at det er ham der står for planlægningen af min mands polterabend.

For min kæreste vil det være naturligt at vælge sin bror, fordi han kun har én søskende og ingen kan blive fornærmet, men tror nu alligevel at han er i tvivl. Han er klart tættest med kammeraten, men vil jo ikke skuffe nogen.

Hvem skal han vælge?

Jeg synes det hans bror, fordi det hans bror , hans kamarart er bare kamarart .. 

for resten tillykke.. 

håber i har valg hvem det skal være.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.